Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

Mustikkamaan

Meidän syrkki-ipanoita kipasee välillä pesän ulkopuolella, juuri paikansin yhden kikkaraviiksen!  :lov Saas nährä onko niitä enempikin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

^Voi että, ihanaa!  :sydan

^^ Ihanaa, kikkaroita siellä, toivottavasti löytyy enempikin :lov

Mustikkamaan

Ne lähti johki joukkopakoon pesästä yhtäkkiä, ni näin ainaki toisen kikkuran jo :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

jonna

^Öynöy, eihän se soopeli oo kikkura, eihän  :D

^^ Vau!!!

jensku

Vau! :sydan  Onnea suuresti Kaisalle ja tuoreelle Tähti mammalle.  :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

wiidii

Meilläkin on huomenna 2 viikkoa täyttäviä hamsterinpoikasia.  :) Yhdistelmästä karamelli(?) - ruoste.  7 kappaletta, kaikista pienin ja huonokuntoisin löytyi tänään kuolleena pesästä, sitä tosin odottelinkin jo vähän. :/

Muuten ovat ihania poikasia, silmät sirrillään juoksentelevat häkissä ja syövät ihan mahottoman paljon.  :D  1 lapsista on suklaa ja näyttää jopa hieman rexiltä, joten odotan aivan erityisen innoissani kyseisen muksun kasvamista. Jos se on vielä tyttö, niin jää kotiin ihan 1000% varmuudella.  :oops:  6 muuta ovat värimerkillisiä, ajattelin ensin että ovat kaikki ruosteita, mutta kaksi on niin tummia että näyttävät jo vähän normaaleilta. Minulla ei koskaan ole ollut normaaleja lapseja, joten saattaa kyllä silmätkin keksiä ihan omia.. Isän karamelliudesta ei tosin ole taetta, joten periaatteessahan sieltä normaaliakin voi syntyä. Toivottavasti ei.  :P
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

KaisaM.

Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Paljon onnea!  Kyllä Veeti on varsinainen urho, yli 20 ipanaa nyt ja aiemminkin jo poikue  :D
Juu ei kyllä kuulu tapoihin käyttää yhtä urosta näin runsaasti, mutta Veetin ensimmäisestä poikueesta ei jalostuskäyttöön ole tulossa kuin ehkä yksi, jos sekään, omiin jalostussuunnitelmiin se poikue ei ainakaan tällä hetkellä kuulu. Sen lisäksi minähän aikanaan yritin astuttaa Tähden äitiä Cavaa Veetillä, mutta Cava pisteli kaksi poikueellista Veetilapsia poskeensa, joten halusin sitten yrittää tyttärelle Veetiä, toivotaan että nyt onnistuu kaikki hyvin. Raksulle Veeti oli luonnollinen valinta, jota olin suunnitellut jo pitkään, pk huky + pk huky.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Nape

Mä nyt laitan kuvan Ullasta ja toivon ettei nuo pallurat oo läskiä :angel

Hessuinen

^Jo on tytöllä muodot. :D Milloin olisi laskettu aika?
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Vasta 9.2. Joten toivon että nuo olis oikeesti beibipallot eikä läskipallot :D

Hessuinen

Ohhoh, siinä tapauksessa taitaa tulla aika kasa pikkunakkeja. :D Ja ei noi musta pläskiballeroilta näytä, mutta pidetään nyt varmuuden vuoksi sormet ristissä. xD
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Nape

Juu sormet on ristissä täälläkin :yes:
Pakko vaan kertoa ja laittaa kuvaa, ettei tartte yksin miettiä tätä ja sitte jos ne onkin palkka hyvinsyömisestä, niin voipahan sit täällä kaikkien kans miettiä, että miten ne läskipallot saa katoamaan :D  Eli siis suomeks sanottuna, en malta olla kertomatta, että jos ne oiski beibipallot eikä pähkinät :D

Vevve

Robotaaperot on avanneet silmänsä, ja niistä näyttäis olevan 2 naarasta ja 4 urosta. :) B-kirjainnimillä mennään.