Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

spellcaster

Jeah, tänään vihdoin koettiin onnistumisia Chilin kanssa, neiti antaa vielä ottaa huonosti terrasta kiinni mutta sylissä osaa olla jo melkoisen mallikkaasti. Antoi kääntääkin mahan tarkastelua varten ja oli tosi nätisti  :lov
Saan siis hyvillä mielin ilmoittaa sen tuonne maaliskuun näyttelyynkin mahdollisesti. Miun hieno reipas tyttö!  :sydan

Nape

Nyt mä oon silleen, että justjust just :rant:
Se rescuenaaras minkä pitäs huomena tulla mulle, niin se onkin nyt synnyttämässä :x

Anonymous

^Nii luultavasti ! Taikka ei  :twisted:

Hessuinen

^^just just. :roll:

Mä kanssa sen tyypin myynti-ilmoa katsoin ja päivittelin petsiessä. Ei voi kuin ihmetellä mitä tyypillä on mielessä, luultavasti juuri ne poikasen = "helppoa rahaa" ja kun niitä ei alkanut kuulua päätti myydä molemmat. Ja nyt on joko tullut katumapäälle (kuka muka ei huomaa jos syrkkinaaras on raskaana viimeisillään?) tai sitten sieltä on ihan oikeasti tulossa niitä poikasia. Toivottavasti nyt sentään älyää erottaa viim. tässä vaiheessa isä-hamsterin pois tuolta, on muuten aikamoinen stressi naaraalle..
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Nape

On kuulemma ottanut uroksen pois sieltä.
Yritin vielä nyt aamulla tarjoutua ostamaan sen uroksen pois niin nyt kuulemma hänen miehensä ei halua luopua siitä. Ihme touhua kun hamsut on ollu jo aiemminki myynnissä petsiessä. No enempään en minä pysty tekemään.

Hessuinen

^Tiedätkö onko k.o. tyypillä noita hamstereita petsiessä? Jos on niin laitatko linkin? Olisi "mukavaa" seurata sivusta k.o. henkilön toimia.
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Mustikkamaan

Tommoselle tyypillehän voi myös kuttua eläinsuojeluviranomaiset kylään.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

viiru

Ilman muuta. Syyrialaisen pitäminen ryhmässä on edelleen eläinsuojelulain mukaan kiellettyä (vaikkakin asiaa erikseen käsittelevä huomautus poistettiinkin viime vuonna). Valitettavasti vaan tällaisetkaan täysin yksiselitteisesti lainvastaiset tapaukset eivät tapaa saada mitään tahoa hereille, koska ovat "vain hamstereita". Huolettaa vaan, että mitenkä sitten jatkossa tämän henkilön lemmikit tulevat pidetyksi, jos jopa pienen jyrsijän pitäminen asiallisesti on näin hankalaa. Eläintenpitokielto olis paikallaan...
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Nape

Siis siinähän kävi niin, että kun yritin etsiä sille naaraalle kyytiä, niin luulin laittavani viestiä sille henkilölle joka oli mukana hoitamassa Mikkihamsun asioita, kun Mikki tuli mulle eläinsuojeluyhdistykseltä. Niin se menikin eläinsuojeluyhdistyksen päivystyspuhelimeen. Sieltä sitten eilen soitettiin mulle ja kyseltiin tuosta myynti-ilmoituksesta. Tää joka soitti mulle, niin sanoi, että hän yrittää saada sinne käymään jonkun valvojista ja, että ostaa mun vaan se naaras, että saa sen pois sieltä.
Mut sithän siltä myyjältä tuli illalla viestiä, että se synnyttää se naaras.
Aamulla vielä laitoin viestiä siitä uroksesta, mut sekään ei ollu enää kaupan. Joten mä oon nyt mielestäni yrittäny hoitaa tän asian parhain päin ja pitää vaan toivoa, että siellä tosiaan joku valvoja on menossa käymään.

Henni

Huomenna pitäis viedä hamsut hiihtolomahoitoon mummulle ja sitä ennen vielä siivota niiden asumukset :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

kissaihminen

http://www.youtube.com/watch?v=wWzGRqqU ... re=related

Miten joku voi olla noin hirveee? Tulee oikeesti huono olo, kun miettii noita hamsteriparkoja.

Maggy

hyvä video. mitä tarkoitat?

Henni

^Ei hamstereita saa pistää uimaan! :S
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

MirkkuH

^^hyvä video? Hamsterit meinasivat hukkua, kun niiden turkki kastui kokonaan, mitäs hyvää siinä on :dorka:

Nape

No kyl se naaras (joka mun olis pitäny "pelastaa") oli oikeasti saanut poikueen ja ne ovat nyt myynnissä Petsiessä.
Toivottavasti kukaan ei haksaha niitä ostamaan.