Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

spellcaster

Meiltä myös osanotot Scarletille, rauhallista taivasmatkaa Eetulle  :(

Mä kans pelästyin aamulla ennen töihinlähtöä. Kävin katsomassa hamsuja ja huomasin ettei Bali ollut näyttänyt koskeneenkaan tuoreruokaansa jonka laitoin illalla. Menin heti nostaa pesämökin kantta että onko se elossa ja siellähän se oli ihan  :huh  "Mitä sä tänne tollai hyökkäät?"
Tässä päivän aikana on sitten kuppi alkanut tyhjetä...

Hitto noi jaksaa välillä säikytellä ihan kunnolla  :mad:

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"Meidän Eetu-pappa löytyi tänään pesästään kerälle ikiuneen nukahtaneena :( Osattiin tätä jo vähän enteilläkin parin viime päivän perusteella. Ikää Eetulle ehti kertyä mittariin jo 2v 8kk.

Senioritalvikolle kukaan ei ole tainnut vielä edes kertoa, että se on pappaiässä. 2v 10kk on jo ikää, mutta ikä ei paljon jalkaa paina.

voi Eetu-pappaa.
Meidän Pulmu on myös ms valkoinen, ja hankintavaiheessa värinvalintaan vaikutti suuresti Eetusta täällä foorumilla näkemäni kuvat! On/oli niin supersuloinen.

GaneshaX

Meidän R. Paint it Black on kehitellyt itselleen jonkin sortin kasvaimen leuan alle  :(

Se kun on niin kiva täti, etten olisi halunnut lähettää sitä paremmille pähkinämaille vielä pitkään aikaan.

Tarttee seurailla ja päästää pois ajoissa  :(
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

HamsterSailor

^Tollaset on niin harmillisia ja ikäviä :(

Rupean tekemään pian uusia riippareita hamsuille. Ajattelin niitä noihin lisähäkkeihin laittaa, kun hamsut niissä tykkää paljon olla :) Myös paperi-igluja pitäisi värkätä.

Scarlett

Kiitos kaikille symppauksesta  :sydan  Kirjoittelinkin Eetulle muistokirjoituksen tuonne muisto-topicciin.

Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"voi Eetu-pappaa. Meidän Pulmu on myös ms valkoinen, ja hankintavaiheessa värinvalintaan vaikutti suuresti Eetusta täällä foorumilla näkemäni kuvat! On/oli niin supersuloinen.

Kiitos kauniista sanoista, ja tosi ihanaa että Eetu on jäänyt joillekin mieleen :) Sehän varsinaisesti oli keltainen (valkonauhainen) laikukas, mutta niitä laikkuja sai kyllä etsiä... Eli ikäänkuin sellainen "köyhän miehen" ms valkoinen :)

Annu<3

Meillä jo joulusta asti kolme talvikko tyttöä, Hippu, Helmi & Hile. Siskoksia kaikki, vaikkakin eri häkeissä. Helmi karannut jo kahdesti, mutta onneksi löytynyt suht nopeasti aina :D Kaikki vaan niin hirveen vilkkaita ja meneviä että oksat pois. Pitäisi kehitellä niille jotain super juttui et niiltä menis ees vähän puhtia, ku eivät oikeen päivisin malta nukkuakkaan! :)

~Annu~

Nape

Keittelinpä tuossa hamsuille peruna-porkkana-parsakaali-kukkakaalisoseen. Aion sitte pakastaa sen kunhan on jäähtyny.
Taidan seuraavaks (kunhan pääsen kauppaan) niin tehä bataattibroilerisosetta tms noille. Meillä ei enää ostella Viljollekkaan pahemmin noita ruokasoseita, hedelmäsoseita lukuunottamatta, niin saa hamsutki kyl siirtyä kotiruokaan, ei se nyt niin vaivalloista ole noita keitellä. Hedelmäsoseita en viitti ite tehä, hamsuillaki ku on hampaat kuitenki suussa eikä meillä kyllä edes noista hedelmäsoseista välitetä.
Eikä meillä nyt nii hirveesti soseita hamsuille syötelläkkään, nyt lähinnä saavat pikkunokareet pari krt viikossa, Ullamammaa ei nyt tietystikkään tähän joukkoon lasketa :)

Mä oon alkanu haaveileen Bilteman hyllyköstä, tai jostai muunlaisesta :angel

HamsterSailor

Heräsin yöllä kahden aikaan Kustin juoksarin kolinaan... Herra oli jollain ilveellä saanut pyörän niin lähellä gabberin seinää, että se osui siihen äänekkäin seurauksin :c8

Tulispa mun Zooplus-tilaukseni pian, ni saisin sisustaa noita lisäkerroksia vähän paremmin :) Tällä hetkellä ne on vielä hieman köyhähköjä sisustukseltaan, mutta parannusta tulee onneksi lähipäivinä :)

Rossu

Mä jouduin laskemaan Lilacin häkin tasoa, kun tyty viskeli purut pois, suoraan reppuun. Se on ollu ihan koko ajan sellanen "sisustaja" xD
  Leevi on kesyyntynyt todella hyvin. Kun se tuli meille, se vaan hyppi sylistä pois. Nyt antaa kiltisti ottaa itsensä syliin ja on rauhallinen ja kiltti sylissä :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Huiskukka

Voivoivoi.. Tännekkin foorumille eksyin pitkästä aikaa, juuri siksi kun hamsukuume on taas nousussa. Mutta en vieläkään taida saada hamsteria koska 1. ei vieläkään ole tilaa, 2. meillä on pian vuoden ikäinen kissa. Että yääh.

HamsterSailor

Mulle on täysi mysteeri miksi Peppi ja Lilli ovat alkaneet laihtumaan :huh Ruokavalio on sama kuin aina ennenkin, ehkä jopa hieman tuhdimpaa ja monipuolisempaa, liikuntakaan ei ole juuri lisääntynyt. Syy saattaa olla vanhentumisen, molemmat ovat kuitenkin 1v 6kk... Osaako joku arvella jotain?

Vevve

^Ikä saattaa olla syynä, tai sitten jokin sairaus. Tarkkaile niitä, alkavatko ne olemaan muutenkin huonokuntoisia tai muuten omituisia.

Ärrärärärrr! Mua ärsyttää yksi hamsterinostaja. Mulle on aina tullut vastaan vaan kivoja hamsterinostajia jotka on maksaneet elikkonsa kiltisti, tilillekin jälkikäteen ajallaan jos hamsteri on mennyt jonkun kuriirin mukana. Mutta nyt oon saanut odottaa jo kaksi kuukautta maksua eräältä jonka olin vakuuttunut vieläpä olevan oikein luotettava..  :kieli Kovasti lupailtiin että pian maksetaan, hups vaan yhtäkkiä mut on poistettu fb-kavereista eikä vastata sähköpostiin.  :mad:
...20 euroahan se vaan on, mutta tästä lähin alan kyllä todellakin kyttämään että rahat maksetaan hakiessa tai tilille etukäteen!!!

HamsterSailor

^Molemmat ovat käytökseltään aivan normaaleja. Peppi on aina ollut todella aktiivinen ja on vieläkin, Lilli taas hieman hissukampi ja on sitä edelleen, joten muutosta käytöksessä ei ole tapahtunut. Eihän kummatkaan todellakaan mitään kovin laihoja ole, mutta kuitenkin silmälläkin huomaa, että molempien olemukset on aavistuksen pienimmät. No tarkkailen kuitenkin mihin suuntaan painot menevät :)

Annu<3

Nyt pitäis keksiä hamsuille jotain kivaa tekemistä..  :)
Oon nyt aidannut huoneeni ja laittanu kaikki johdonpätkät pois tieltä niin että tila olisi valmis kolmen hamsun hyökkäykselle. Pitäis kuiteski keksii aidatun alueen sisäpuolelle jotain kivaa että patterit lähtis. (sitä ei kyllä ole koskaan vielä tapahtunut) Mutta oisko ideoita kellään, että mitä nille mutiaisille laittais sinne lattialle?  xD

~Annu~

Henni

^Tässä on pari topicia mistä voisit löytää ideoita:

viewtopic.php?f=4&t=8452
Hamsterien temppuratoja

viewtopic.php?f=4&t=5398
Puuhaboksit ja juoksutusaitaukset
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa