• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia hamsupoikueista

Aloittaja Saana, 27.06.07 - klo:22:17

« edellinen - seuraava »

soundlovers

#285
Söpöjä poikasia Ninde:llä, etenkin nuo norrelaikukkaat  :lov

AnnePu

#286
Ihania poikasia Nindellä  :taju:

Juuli

#287
Ninden norrelaikukkaat  :lov
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

Minski

#288
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"http://www.satavarvas.net/turkinpippuri ... poikut.jpg
Toi kyyhkynharmaa on söpönen nenänsä kanssa :sydan

Lainaus käyttäjältä: "Juuli"Minskin lapsoset, oh ne on kasvanu. Ihania pikkusia, tuo kemu valkonauhenen poika on aivan ihana, samaten kaikki kilpparitytöt  :lov
Kiitos, he on kyllä tosi ihania <3 Ja kasvaa kohisten; joka päivä näyttävät selvästi isommilta kuin edellispäivänä :) Vapaita lapsia on vielä ;)

---

Tässä olis taas pitkästä aikaa kuvia, 22 vuorokautta ikää näissä kuvissa:


Poikueen matami se siinä päällimmäisenä :D Eli tuo rex-tyttö. Ei pidä siis ihan aina paikkaansa väite rexien hitaammasta kehittymisestä, kun tuo on poikueen isoin vekara :) Mielettömän ihana tuommonen leveä lötkäle hän on, vähän sääli luopua hänestä, mutta kun ei kaikkia voi pitääkään... Hassut nuo vaaleat korvat joita parilla tytöllä on <3


Pari poikaa


Kasa :)


Tää on kans aika muhkea lötkäle <3 Sama tyttö edellisessä kuvassa päällimmäisenä :)


Sievä sipsuttaja <3


Rex-poika


Poikia taas

Sitten tältä päivältä pari kuvaa, kunnes kamerasta loppui akut:


Nää on kans ihanat tytöt <3


Rex-tyttö ja keltainen musta poika. Toi poika on jostain syystä ruvennut miellyttään mua ja oon miettinyt jos etsisin sijoituskotia sille. Mä tahtoisin pitää tästä poikueesta niin monta itellä, että en osaa yhtään päättää mikä olis järkevin pitää... Aina jollain on joku hyvä ominaisuus, mutta sit taas jollain toisella on joku toinen ominaisuus parempi, voi apua, miksei voinu syntyä täydellistä poikasta, josta tietäs heti, että toi kannattaa jättää :D Ja sit kun kaikki on niin söpöjäkin, että haluis pitää vaan kaikki :oops:
Hamsteriton tätä nykyä

Maikkis

#289
Voi että, noi Minskin vaavit on sitte niin  :sydan

Ritu

#290
Olen aivan rakastunut tuohon Minskin kemu vn poikaan. Aivan ihana! Eikä tuo kemu rex ei sekään jätä mua kylmäks. Ja on ne kaikki muutkin aivan ihania, muillakin. Onneks meille ei mahu, ku mieli tekee koko ajan vauvaa :D
- Riikka

soundlovers

#291
Voi jestas noita Minskin söpöläisiä  :taju: Tuo rex musta kk on kyllä ihanan iso ja kauniin mallinen tyypiltään ja päältään.
Meidän pennut ovat myös kasvaneet ja kehittyneet kovasti ja näyttävätkin ihan jo hamstereilta  ;)  Otan heistä kuvia varmaan huomenna tai viimeistään ylihuomenna ja laittelen sitten taas linkkiä tänne.

KaisaM.

#292
Minski mulle tuon mustan vkkk:n lisäksi rex kemu poika ja rex musta kk kiitos!  xD

Tuosta mustien vkkk:iden kuvasta ilmeisesti ylempi ötö on mun neiti nimetön?  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

soundlovers

#293
No niin, nyt olisi tarjolla ällösöpöjä kuvia 20 pväisestä syrkkipoikueesta:
//http://kuvablogi.com/blog/11195/3/

maria-helena

#294
^ Ihania naperoita nuo :lov

Ninde

#295
En oo kauheesti uskaltanut kuvata, kun on ollut kaikenlaista ongelmaa, mutta tässä yksi otos.


Kyyhkislapsi välipalalla  :sydan

Ninde

#296
Tässä kuvia tältä päivältä, ekat kunnon kuvat:










Juuli

#297
Taas on Minskin lapset kasvanu muutamassa päivässä hurjasti! Ne on kyllä sitten ihania  :sydan
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

Omppu

#298
//http://satavarvas.net/turkinpippurin/jaavan_poikaset_1011a.jpg
Onhan tuo laikukas jo varattu?  :lov Jotain niin söpöä!  :sydan
Cindy (roborovski, norre 10.2005-6.10.2007 R.I.P.) Sandy (roborovski, norre 10.2005-26.2.2008 R.I.P.) Vanilla (syyrialainen, creme 12.9.2007-31.12.2009 R.I.P. )

Ninde

#299
^Laikku jää kotiin. ;) Ja muillekin on jo kodit tiedossa.