• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

PiiaL

#600
AncaLucia: Kyllä kaikki ovat varattuja, vein sinulta sortumisen ilon! :P

Onko noi vaaleet sun mielestä cremejä? Minä itse veikkaisin luonnonvalkoisiksi, joita tuo satiinisuus tummentaa. Cremeiksi ovat aika heikonsävyisiä ja kun satiinin pitäisi kuitenkin tummentaa sitä väriä.. Vai onko tuolla kuviollisuudella sitten omaosuutensa perusvärin sävyn kanssa. Sokeaksi sitä itsensä tuntee, kun näkee noita päivästä päivään ja miettii, että onhan nuo tummia luonnonvalkoiksiksi, mutta toisaalta vaaleita cremeiksi. Itse sentään nähnyt niin paljon cremejä ja nyt ei osaa sanoa!

Vertailukohteeksi otin Karov:n Hilaryn, joka oli mun mielestä kanssa tommonen tumma luonnonvalkoinen valkonauhainen ja hopeutensa se todistikin poikastensa myötä (hopeasoopelia syntyi norre umbbarin kanssa).

Nape

#601
Meidän mukelot on jo isoja tyttöjä ja poikia. Ens lauantaina ensimmäiset matkaakin jo uusiin koteihinsa! (Mikä luopumisen tuska  :|  xD )


Moa-Lisen


Mia-Lotten


Simon-Oliver


My-Majken


Benny-Petter


Filip-Volter

Sabat

#602
Nape: aivan ihania kuvia, tuo Benny-Peter aivan ihastuttava.  :lov

Anzukka

#603
Mä voisin tollasen Benny petterin ottaa meille  :lov  :lov
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Marla

#604
Oi että millaisia söpöläisiä siellä onkaan! :sydan Ihania.

Benny-Petteristä tulee aivan mun Mörkö mieleen! Se on sellainen pk musta white -uros, joka mun on pitänyt myydä, mut sitten se vaan jäi, kun oli niin hurmaava. :)

Nape

#605
Kiitoksia :oops:  Benny-Petter onkin varsinainen gentlemanni ja oikeen symppis. Pääsee ihanaan lemmikkikotiin asustelemaan ja vähän innolla ootan miltä Benny sitten isompana näyttää, turkki on tällä hetkellä jo muiden poikien turkkeja hieman pidempi :)

Anonymous

#606
jospa Benny perii iskän turkin =)

Sabat

#607
Tässä nyt näitä kuvia;(ei mitään maailman mahtivia, kun vain huono pokkari jolla kuvaa, ensi viikolla tai sitä seuraavalla kuvaan järkkärillä. : ) )
kuvia löytyy://http://www.petsie.fi/pet.php?petid=162864&s=images&img=20685085&showAll=1
sieltä voi katsella, lisäilen taas kun poikaset pesästä marssivat ulos. :)

EmmaTi

#608
^Ihania möngertäjiä noi Zinnian lapsukaiset! Mitähän väriä noi vaaleat mahtaa olla?

mesis

#609
:lov  :lov

Minski

#610
Sabat: Ihana kasa :sydan Ihania nauhallisia ja kilppareita <3

---

Meillä Sarlotan ainokainen, pikkuinen sellainen, mutta niin äärettömän suloinen vai voiko joku väittää muuta:







 :lov
Hamsteriton tätä nykyä

EmmaTi

#611
Voi toista söpöä pientä, yksin tutkimassa suurta maailmaa  :lov

Nape

#612
Ihania pikkuisia siellä Zinnialla pesässä  :sydan

Ja voi sitä Minskin ja Sarlotan ainokaista kun toinen on nätti ku mikä  :sydan

mesis

#613
Suloinen on Sarlotan vaavi ja suloisia ovat kyllä kaikki muutkin pikkuiset  :lov

PiiaL

#614
Meidän Koot viimeistä kertaa tässä ketjussa, nyt ikää 4,5vk ja suurinosa lähtikin jo eilen suureen maailmaan:

Kenzo Konwen, 90g

2. kuva

Keanu Kingsley, 96g

2. kuva
3. kuva

Krojan Klaudios, 94,5g

3. kuva
3. kuva

Kimble Kleofas, 96g

2. kuva

Kide Kewarra, 103g

2. kuva

Kiara Kendalyn, 83g

2. kuva

Pojat yhdessä:

2. kuva

Tytöt:

Kyllä nämä tytöt kuitenkin taitavat loppujen lopuksi luonnonvalkoisia olla. Näyttävät kyllä ihan hopeageenillä varustetuilta cremeiltä, vaikka värin nimi "luonnonvalkoinen" ei ihan parhaiten noiden väriä kuvaa. :P Satiini tietysti osaltaan tummentaa väriä.

Mulle kotiin jää Kide ja siskolleni meni Kenzo :)