• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#405
^^voi että ne on somia :sydan

Nape

#406
Kyllä on nättiä poikasia Hessuisella :lov

Pähkinä

#407
Meillä ollaan jo 19pv.

Ensiksi naaraat.


Tuolla kyyhkynharmaa kilpparilla on ihanan paljon nuita laikkuja. Jos jätän sittenkin sen kotia, kun se on satiinikin.  :twisted:


Kyyhkynharmaa vkkk, laikkuja ei näy vaan yhtään.


Urokset.


Mustissa on vähän koko eroa. Olenkin sanonut niitä pikku mustaksi ja iso mustaksi. Iso musta jäisikin kotia, jos olisi erivärinen.  :D

AnsaLucia

#408
Siis Pähkinällä on niin ihania poikasia poikue poikueen jälkeen että ei tosikaan. Noistakin voisin adoptoida kenet vaan. Hitsi kun olen niin kaukana!
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

tiiitu

#409
Lainaus käyttäjältä: "Pähkinä"Tuolla kyyhkynharmaa kilpparilla on ihanan paljon nuita laikkuja. Jos jätän sittenkin sen kotia, kun se on satiinikin.  :twisted:

Nouuu : D ihania pikkuisia  :sydan

Mustikkamaan

#410
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Noistakin voisin adoptoida kenet vaan. Hitsi kun olen niin kaukana!

NIINPÄ. Vähänks ihania noi musta kilpparit :lov Ne on ihan sen näkösiä et "Me muutetaan Mustikkamaalle Katumaan".
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#411
^ Mitenkähän kulkeutuisko ton tiiitun mukana yksi poikanen vähän sua lähemmäksi joskus :P

Lainaus käyttäjältä: "tiiitu"Nouuu :D ihania pikkuisia :sydan
Mikä sulle niistä tulee ? :P
Sähän autoit Davyn kuskaamisessakin, joten oot vähän kuin velvoitettu ottamaan yhden lapsen - tai kaksi :D

Pähkinä: Mielettömän ihania pikkuisia :lov Etenkin nuo tytöt ! Ite en epäröisi hetkeäkään tuon kyyhkynharmaa kilpparin kotiin jättämisellä, on hirmu nätti <3 Tuo musta kk on kyllä myös sievä ja ihan kyllä vieläkin kuin Davyn ekasta poikueesta oleva Timandra, myös tuo musta vkkk on iiihanainen :sydan  Mutta kyyhkynharmaa kilppari on mielestäni paras. Iso-musta ja Pikku-musta ovat myös symppiksiä <3

Hessuinen: Suloisen nallemaisia poikia sulla siellä kasvamassa :)
Hamsteriton tätä nykyä

Rose

#412
Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"
Nää on sitten mun!

Voiko ihanempaa olla? :lov

Hessuinen

#413
Nallenaama-lapset kiittää kehuista! Vaikkakin tuo normaali vn -pojun pää näyttääkin päivä päivältä enemmän joltain peltohiiren knupilta korvineen kuin hamsterin. xD

^Rose, tuosta pojasta ei voi paljoa laittaa paremmaksi. :sydan Mä en vieläkään käsitä miten se voi olla noin rauhallinen kuin mitä se on, saattaa ihan tyynenä ottaa pikku nokosiakin kädellä, pieni mussukka. :sydan Aika radikaali ero verrattuna noihin adhd-naaraisiin joita vain on tähän asti asustanut miulla. :D

Ja tosiaan k.o. poika jää nyt sitten kotiin. Nimeä en ole vielä lyönyt lukkoon vaikka yksi vähän voimakkaampi ehdokas onkin (Lelli a.k.a. lellipossu/lellipentu xD), virallisestihan tuo sitten on "See Who I Am".

Edit: Nyt mä vasta huomasin nuo Pähkinän lapsoset, ihania poikia siellä kasvamassa. :lov Mulla oli ollut varaus yhdestä poikeesta hunaja/huky/keltainen/kemu -pojasta (mahd. satiini), mutta tapahtui pieni takaisku hamsterimammalle.. Fanta parka. :(
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Nape

#414
Pähkinän kilpparit on kyllä niin :lov

Ja Hessuiselle itselleen jäävä Lelli :lov

tiiitu

#415
Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ Mitenkähän kulkeutuisko ton tiiitun mukana yksi poikanen vähän sua lähemmäksi joskus :P
Kyllähän sitä tulee Tampereen ja Hämeenlinnan suuntaan reissailtua ;)

Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "tiiitu"Nouuu :D ihania pikkuisia :sydan
Mikä sulle niistä tulee ? :P
Sähän autoit Davyn kuskaamisessakin, joten oot vähän kuin velvoitettu ottamaan yhden lapsen - tai kaksi :D
Heh, saa nyt nähdä tuleeko tuo kyyhkynharmaa kk vai pitääkö Pähkinä sen sittenkin itse :D

Pähkinä

#416
^ No kyllä sää saat sen. Ei se nyt niin suloinen ole.  :P

Poikaset kiittää kaikkia ihailijoita.  :)

Minski

#417
Lainaus käyttäjältä: "Pähkinä"^ No kyllä sää saat sen. Ei se nyt niin suloinen ole.  :P
No on se kyllä paras <3 Vitsi että mulla on sellanen hamsupoikaskuume, ettei tosikaan, pakko kyttäillä tätä topiccia vähän väliä :oops:
Hamsteriton tätä nykyä

Cindu

#418
Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"
Nää on sitten mun!

Rakastuin : )  :sydan
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

EmmaTi

#419
Laitoin tyttöjen dunaan juoksupyörän yhtenä iltana tutkittavaksi. Kova häslinki siitä syntyikin, oli vaan niin ylikuormaa ettei siinä oikein voinut juosta  xD