• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

Minski

#105
^ Siitä hyvä nimiteema poikasille; marsipaanipossu, marsipaanienkeli, marsipaaninalle, marsipaaniprinssi :D Noitahan keksiskin tosi helposti, pitäsköhän oikeesti käyttää toi idea joskus :)
Hamsteriton tätä nykyä

KaisaM.

#106
Käytäppä ihmeessä, mulla on näille jo nimet suunnitteilla, mutta Mister Marsipaanipossu voi kyllä tosiaan päätyä kutsumanimeksi.  xD
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#107
^ No en taida käyttää; en oo ikinä tykänny marsipaanista; hyvä kakkukin on pilalla, jos se on kuorrutettu jollain ällöllä marsipaanilla :oops: Mutta marsipaanipossut on silti söpöjä, kun eihän niitä pysty edes syömään, kun ne on niin ihania pulleita söpöjä just kun toi yks poikanen :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

petosiru

#108
Musta kans marsipaani on pahaa! Mutta söpöjä ne ötökät on, kuten noi Kaisan poikasetkin!  :puna:
Mun "onneksi" ne ei ole Helsingissä, muuten alkasin taas etsiin sopivaa asumusta ym..  :oops:
Mulla pitäs vissiin olla porttari tähän topickiin.
edit: koitan nyt malttaa odottaa että sais itse postata kuvia tänne..  :mrgreen:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Lisette

#109
Marsipaani on hyvää ! Mister Marsipaanipossu on tosi suloinen, niinkun kaikki muutkin noi vauvelit  :sydan  Haluun nädä minkävärinen tosta yhdestä oudosta tulee ... :D
[size=85]ex-feliX.[/size]

Marla

#110
Tässäpä näitä lapsosia, ikää tasan 4 viikkoa. :)
Poika on nyt muuttanut omaan asumukseensa ja tytöt jatkavat vielä hetken Hyacinthin terrorisointia. :D Ei vais, neideillä on omat kuviot, ja Hyacinth saa olla melko lailla rauhassa.








Anonymous

#111
Ihania mussukoita Marlalla :lov

Marla

#112
Kiitos. :) Kamalaa ajatella, että näistä joutuu luopumaan jo viikon päästä (tai vähän runsaan, riippuen siitä, milloin ihmiset pääsee hakemaan).

Nape

#113
Voi elämä että onkin ihania nöpököitä siellä Marlalla :lov

Minski

#114
Marla: Nuo on kyllä tosiaan veikeä kolmikko :yes: Ihanan pyöreät korvat ja iloinen ilme tuolla poikasella, jota pidät kädessä :)
Hamsteriton tätä nykyä

jonna

#115
Ihania poikasia Marlalla  :sydan

Tässä yleistä säpinää eiliseltä.





jonna

#116
Ja lisää pukkaa  :D




Hopsulta löytyi sittenki kilpparilaikku  xD




Anonymous

#117
Ihania kuvia Jonnalla varsinkin tuo toka alin jossa tanssii tuo ihana pari :lov

wiidii

#118
Nyt minun kyllä pitää alkaa selvittämään että millä perusteella hopsulla on keltaiset ja millä perusteella valkoiset laikut. :D Olen nyt nähnyt molempia ja kummatkin ovat synnyttäneet keltaisia poikasia. Olen pikkuhiljaa tullut siihen tulokseen että homotsygootilla olisi valkoiset ja heterolla olisi ruskeat, mutta.. perhana kun on epäselvää. :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

jonna

#119
Näiden isä on heterotsygootti hopsu, ja poikueessa näyttää olevan sekä vaaleita että keltaisia laikkuja  :c8  Noilla nauhattomilla näkyivät laikut selkeästi siinä parin viikon iäss, ja nyt taas näyttäisivät "kadonneen". Hyvässä valossa erottaa vaaleammt kohdat kyllä mutta ei ne mitenkään selviä ole. Pitäisi oikeastaan käydä nuo muksut ihan karva kerrallaan läpi mitä sieltä löytyy  :D