• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

« edellinen - seuraava »

Mrk

#780
Meillä on muutama talvikko poikanen nyt pesässä, vaan yksi yksinäinen ressukka huolestuttaa. Se on jäänyt jälkeen kehityksessä paljon, ja vaikuttaa nääntyneeltä, vaikka on emonsa ainokainen. Menisipä aika nopeasti, että näkee kasvaako se normaaliksi. Inhottava epätietoisuus. :( Synnytyskin meni pieleen, emon maha pullotteli epänormaalisti ja koko tapahtuma kesti yli vuorokauden (?). Plaah...

Pähkinä

#781
Mustikkamaan Mustat pitäisikin olla poikia, jos ne vaan ei ole huonoja kilppareita.  8-)

Vevve

#782
Meillä on talvikkovauvoja!  :sydan  :sydan  :sydan  Seitsemän tsipaletta laskin boxin pohjan läpi. :)

MirkkuH

#783
Paljon onnea :sydan

jonna

#784
Cämpsyvauvoja  :lov  ipanat ovat nyt reilun viikon, neljä kappaletta näytti pikavilauksella olevan ja jos oikein näin, niin kaikki vielä eri värisiäkin.

Pähkinä

#785
Tänään kävi nuori tyttö perheensä kanssa hakemassa poikasen. Oli mukava katsoa kun isäkin halusi pitää poikasta kädessä. Äiti vaan ei halunnut vielä ottaa.  :mrgreen:

Tuikun poikasista en ole vielä osannut päättää minkä jätän kotia. Musta vkkk houkuttais tällä hetkellä eniten. Ruskeasilmäisiä ei tullut tällä kerralla. Yhtä epäilin, mutta se taitaa olla vain satiini keltainen musta.

tintsku

#786
Arielin poikaset tänään 2 viikkoa :lov Poikasia on 4, kyyhkynharmaa vkkk, kemu vn, kemu ja kyyhkynharmaa vn. Kemu on vähän jäänyt kasvussa jälkeen, pienempi kuin muut ja ainoa, jolla ei ole vielä silmät kunnolla auenneet.
Käsittelin jo poikasia tänään vähän. Lisäsin petsieen kuvia, sieltä voi katsoa, jos jotakuta kiinnostaa http://www.petsie.fi/pet.php?petid=1543 ... &showAll=1  :)

EmmaTi

#787
^ompas ihania. varsinkin kyyhkis vkkk
onko jo varauksia??

Mustikkamaan

#788
Siis pakko todeta et jos joku "suurempi voima" on mua vastaan ni se todella on mua vastaan  :D Mein Yövilkalla on knikki ja oikein muhkee moinen  :lov Uutta naarasta kehiin siis! MÄ EN LUOVUTA, EN EN EN!

Edit: Haussa lk musta naaras!   :sydan Tai hätiksessä kyyhkiskin käy!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

tintsku

#789
Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"^ompas ihania. varsinkin kyyhkis vkkk
onko jo varauksia??

Tuo kyyhkis vkkk jääkin kotia :)
Kaikki poikaset on luultavasti jo varattu.

Vevve

#790
^^Voi hitsi! Onneksi oot noin positiivisella fiiliksellä, mua varmaan ottais pannuun kovasti  xD

Meidän talvikkoipanat kasvaa vaan, en ole tohtinut ronkkia pesää ollenkaan vaan katsellut pelkästään pohjan läpi. En ole näin suojelevaa emoa aiemmin nähnytkään, pistin pesän eteen ruokaa niin ryntäsi säksättäen puremaan sormille  :D

Heli

#791
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Mein Yövilkalla on knikki ja oikein muhkee moinen  :lov
Ihan pyllystä!!  :mad:
Destiny's hamsterit 2001-2009

EmmaTi

#792
Meidän pikkuiset syrkit täyttää tänään 4 viikkoa, ja siirrän tänään emon heistä erilleen. Oon ajatellu luovutta poikaset vasta 5 viikon ikäisenä, mutta pitäiskö urokset ja naaraat jo laittaa erilleen toisistaan nyt? vai ottaisinko vaiin urokset pois ja jättäisin naaraat vielä emolle? Ei tulis emolle niin yhtäkkinen kato lapsista...? Asumuksia on kyllä 2 tyhjillään tossa joten pystyisin jakamaan porukan vaikka heti.

Mustikkamaan

#793
^Voit hyvin jättää emon kanssa naaraat, jos emo on suopealla päällä. Jotkut emot haluavat poikasista selkeästi eroon jo aiemmin, niissä tapauksissa ei tietenkään sitten enää jätetä poikasia kiusaamaan.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

EmmaTi

#794
^Ok, kiitos. Otin nyt sitten urokset (5) omaan terraansa ja neljä naarasta jäi emon luo. Yks tytteli on aivan jätti, lapset luuli jo sitä emoksi kerran kun sen iso naama kurkisti putkesta  :teipit  
Oon käsitelly näitä vuorotellen sohvalla istuen ja tämä jättitytteli karkas jo käsistä siihen sohvalle, mutta sain kauhottua sen kiinni. Huh. Säikähdyspissat sain kyllä käsiini mutta loppu hyvin kaikki hyvin...