• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

Rose

#315
hauska lukee tota saksaa ;D opiskelin sitä 3 vuotta enkä silti tajuu sanaakaa

ammie

#316
OT// ^ Mulla on sama juttu ruotsin kanssa.  XD

Vau! Noi saksalaisten hamsuasumukset on kyllä tosi upeita! Ei sillä ettei suomessakin olisi niitä hienoja luomuksia.  :)  Mahtaa olla kiva työ siivota se kolmemetrinen terraario.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Wiivi

#317
On kyllä tosi upeita!  :) Ihan älytön se kolmemetrinen terra, ja kaikki tosi hienosti sisustettuja ja todella isoja. Kyllä niillä hamsuilla varmaan on tosi hyvät oltavat!  :D
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

-Alpseta-

#318
^^^^^

Ei hamsuilta ainakaan virikkeitä puutu!! Mahtavia asumuksia!! HUHHUH!!

Eevi

#319
Joo no mä luin tota sivua kääntäjän kautta, kun mulla toi Saksa ei pelaa kovin hyvin. :D

Siitä kolmemetrisestä en kyllä linkittänyt edes kuvaa, noissa linkeissä isoimmat ovat 2m. :D

Ja en ole ihan varma onko Saksassa minimimitat syyrialaisen asumukselle 100x40cm. Jotain tollaista siellä joku sanoi, jos oikein ymmärsin. :o
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

-Marylin-

#320
Noi saksalaiset asumukset oli aivan järkyttävän upeita...  :shock:
Tollain kun sais joka hamsu asua niin olis kyllä hienoo.  :)
Huoneessani asustaa Carlos talvikko,adhd tapaus <3

Eevi

#321
Joo ja pienin syrkin asuttama häkki oli tosiaan 100cm, dunia ei näkynyt ollenkaan. Olin jo hieman masentunut, kun oli katsellut joidenkin maiden foorumeilla ihan älyttömän pieni häkkejä ja ajattelin, että ulkomailla ei ajatella eläimen parasta ollenkaan. Sitten löysin tämän Saksalaisen foorumin ja kyllä totisesti ilahduin näkemästäni! Kyllä nostan hattua Saksalaisille! :aplodit:
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

tintsku

#322
^Eevi, viittitkö linkittää lisää muiden maiden hamsu foruumeja? :)

Upeita noi terrat, jäin miettimään, että eikö hamsut jyrsi ollenkaan terrojen puuseiniä... :pihalla:
Yhtään dunaan en miekään nähnyt tuolla, kun kattelin, yhden häkin näin ja sekin oli 100x40.
Kauhean isoja noi jotku terrat, olis kiva nähdä kasvattajien tiloja, mutta en löytänyt sellasta osiota, löyskö joku?
Tälläsen sivun löysin selatessa
http://nagerhuetten.de/Startseite:_:5.h ... 9dc73a5dfb Joku tollanen kerrostalo olis kyllä unelma :angel

Eevi

#323
Niitä foorumeja löytyy uusimmasta poskipussista. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

tintsku

#324
Harmi, en oo shyn jäsen vielä, joten mulle ei tuu poskipussiakaan :|

Eevi

Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Insku

#326
//http://www.petsie.fi/pet.php?petid=113964&s=images&img=20154890&setid=70051
tos on meijä talvikon terra...

käviskö semmonen et päällystäis vanhan kanin häkin jollain verkolla ja laittais sine sit syrkin mitä mielä ootte?

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

petosiru

#327
^ Kyllähän se toimisi hyvin, kunhan pitää huolen ettei verkosta
jää teräviä piikkejä, joihin hamsu mahd satuttaisi itsensä..  :)
Muistaakseni joku laittoi foorumille aika äskettäin kuviakin
vastaavasta hommasta.
Itsekin aiemmin totutushäkkejä verkottanut gerboille..
Kiva terra Mellillä.

Entäs onko monilla riippareita tms riippuvia pesiä
ja onko hampsterit tykänny?


edit:typo ;D
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Eevi

#328
Meillä on riippumatto toisella hamsterilla ja kovasti on tykännyt. http://www.damlee.suntuubi.com/ tuolta tilasin. Toisella on sellainen kaupasta ostettu riippupussukka ja välillä se siellä tuntuu olevan. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

muumimamma-64

#329
Meidän uusin syrkkityty Pena muutti tänään lopulliseen terraansa, jolla kokoa 75x40x40 ja tyttönen oli aivan tohkeissaan  ja ensimmäiset 5-10min vietti purujen alla möyrien ja tonkien.



Virikkeitä tulossa lisää jahka nyt ensin kotiutuu. Nyt tuolla on siis iso mökki, tikkaat, ontto puu, taso ja hurjasti puruja ja pahviputkiloita,pahvilaatikko ja paperia pesäntekoon.
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)