• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#255
^Millä oot kiinnittänny ton verkon noihin päätyihin?

Vevve

#256
^ Ihan perus rautalangalla, tässäpä kuva. :)
Noissa mustakahvaisissa Smarteissa olen käyttänyt lisäksi kuumaliimaa, mutta ne onkin ihan tosi rumasti tehtyjä..


GaneshaX

#257
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Mä taidan olla ainoa joka näitä kuvia tänne postailee, mutta ei se mitään!

Meillä näyttää aina ihan samalta, niin mun ei kannata kuvailla :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#258
^ Mä meinasin vastata ihan samanlailla :) Kunnes huomasin, etten oo tähän topicciin koskaan edes vastannut, oon vaan luullut vastanneeni.

Eli meillon tällä hetkellä tän näköstä:













Sisustuksia (ja likaisia terraarioiden laseja :oops: ) lähemmin:













Rakastan kaikkein eniten noita lasiterroja, toivon, että voisin tarjota sellaiset kaikille hamsuilleni, mutta valitettavasti kuten kuvistakin huomaa on täällä jo ahdasta ennestäänkin omille tavaroilleni :oops: Toiseksi eniten rakastan noita 80x50 cm häkkejä ja olenkin laskeskellut, että ostan vielä 4 sellaista, jotta dunien määrä laskisi enää neljään, joihin majoitan sitten hamsuvanhuksia, joiden liikkumisen tarve on vähentynyt. Mutta neljän häkin hankinta tietää 250 euron kustannuksia, joten ei ole ihan heti ostettu, mutta haave on siis se ja kun haave toteutuu niin laitan uusia kuvia meiltä :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#259
^ Mä sitten jaksan ihailla noita sisustuksia! :)
Itelläni on kolme tuollaista samanlaista häkkiä, yhen ostin käytettynä tuttavalta ja kaksi muuta tilasin Pro Petfoodista, kun siellä oli halvalla.
Mä en kehtaa kuvailla, kun on niin tylsästi nää... Vois tietty jotain kuvaa joskus itekin heittää. :D

NormaJeane

#260
Pienimuotoista kasvatuksen aloitusta täällä, laitan kuvaa meidän häkeistä viikonloppuna kun saan tän huoneen laitettua valmiiksi. Nyt tää näyttää enemmän kaatopaikalta kuin makuuhuoneelta missä asustaa minun ja ukon lisäks eläimet :D
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Saana

#261
^^^Onneks jollain muullakin on yhtä ahdasta ku meillä! xD Mulla tosin omien tavaroideni takia. Hamsut on "kätevästi" kolmessa hyllyssä ylettyen melkein kattoon asti. Tarvii ottaa joku päivä kuvaa, kunhan saan ne vähän siistimmin :P Mutta tykkään erityisesti noista Minskin isoista terroista! Mua ärsyttää tällä hetkellä eniten se, etten saa maxidunia käyttöön, kun ne ei mahdu mihinkään rakoon. Yritin jopa heivata television pois, mutta eivät ne mahtuneet siihenkään väliin. :D

Minski

#262
^ Laita ihmeessä kuvaa, en enää muista millasta sulla on siellä ja sillon sulla ei tainnu olla toi roboarsenaali noin iso kun oon viimeks käyny :)

Toi on jo aika paha, jos telkkari pitää heivata pois hamsuasumusten tieltä xD Mutta mitäs sitä ei tekis hamsujensa vuoksi :) Voi vitsi, koita nyt keksiä joku rako niille maxidunille, nehän ois niin ihania ! Juu ja ahdasta tosiaan on, kyllä mäkin koen ennemmin asuvani hamsuhuoneessa kuin, että hamsut asuis mun kämpässä, että niin päin meillä on asiat :D

Lainaus käyttäjältä: "Marla"^ Mä sitten jaksan ihailla noita sisustuksia! :)
Itelläni on kolme tuollaista samanlaista häkkiä, yhen ostin käytettynä tuttavalta ja kaksi muuta tilasin Pro Petfoodista, kun siellä oli halvalla.
Mä en kehtaa kuvailla, kun on niin tylsästi nää... Vois tietty jotain kuvaa joskus itekin heittää. :D
Kiitos :) Mä taas näen koko ajan noissa sisustuksissa parannettavaa ja aina kun kierrän eläinkaupoissa mulla tulee sellanen "sit kun on rahaa niin ostan ton ja ton ja ton mun hamsuille", kun mun mielestä ne on kokoajan vailla jotain ja mulla kokoajan sellanen olo, ettei niillä oo tarpeeks kivaa, oon varmaan liikaa ihaillu niitä saksalaisia asumuksia, kun tuntuu, että mikään muu ei enää riitä kuin samaan pyrkiminen :oops: Pro PetFoodista oon itekkin aatellut ne häkit tilata (nuo aiemmat on 1 huuto.netistä, 1 täältä foorumilta ja 1 suomi24:sta ostettu).
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#263
^Ne maxidunat on kyllä ihanan isoja. Tällä hetkellä ne ei kertakaikkiaan vaan mahdu mihinkään rakoon. Täällä käyneet kyllä tietää miksi näin on. xD Ylähylly olisi ainut, minne ne mahtuisivat, mutta sinne en taas jaksa nostaa niitä. :/

Anonymous

#264
Meijän hamsulan kaaosta  :oops: Hamsulassa asuu siis kaikki syrkit,2 pupua ,4roboa ja 1 talvikko


Toisen huoneen talvikot



Pahoittelen kaaosta

Juulia

#265
Lainaus käyttäjältä: "Marla"^ Mä sitten jaksan ihailla noita sisustuksia! :)
Itelläni on kolme tuollaista samanlaista häkkiä, yhen ostin käytettynä tuttavalta ja kaksi muuta tilasin Pro Petfoodista, kun siellä oli halvalla.
Mä en kehtaa kuvailla, kun on niin tylsästi nää... Vois tietty jotain kuvaa joskus itekin heittää. :D

Meillä on kans noita häkkejä kolme :) . Haluaisin ostaa yhdelle juniorille vielä samanlaisen häkin.... Ihanan isoja ja noihin saa kivasti virikkeitä ja sisustusta :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Marla

#266
Sain vihdoinkin aikaiseksi kuvailla meidän asumuksia. Justiinsa huomasin tuon terran köyhän sisustuksen. :roll: Joopa joo, en enää ota kuvia siivouksen yhteydessä. :D




MirkkuH

#267
Sain eilen urakan valmiiksi: siirsin hamsterihyllyn toiselta seinältä toiselle  ja siivosin terrat ja sain "uudet" terrat hyllyyn...aika urakka, eipä sitä nyt sen parempaa puuhaa voisi lauantaina ollakaan xD
Olkkarissa neljä terraa, ne pitää vielä siivota.

Nyt olen tyytyväinen :)

Yritin saada koko komeuden kuvaan.




Dunassa asustaa Jörde, sen alla Ada ja tuplat 8kpl:tta, sen alla Ozzy-pappa ja kolme poikaansa...Molly-mummokin kuvassa


Dunassa Pete, sen alla iskä-Juri & iso-Veikka Hilu, niiden alla Seinäruusu ja tyttärensä Bee, sekä tyttärentytöt 2 kpl:tta eli Adan&Ozzyn ekoista.


Ylhäällä Aleksi ja poikansa Cool Dude, niiden alla Anni&Heikki ja niiden alla
Juuli ja kolme tytärtä.


Haluaisin pitää kaikki makkarissa, kun täällä kuitenkin vietän koneella niin paljon aikaa...mut kun eivät mahdu; olkkarissa asuu Riina&Lola, Megis&Viivi, Heinis ja talvikko herra Loviisa.

Tässä vielä mun isoin vaatekomero, joka muuttui hamsujen tarvikekaapiksi, vaatteet runtattu muualla :D

Anonymous

#268
Ihanan siistit hyllyt Mirkulla ja etenkin toi et tarvikkeet on kaapissa piilossa + hienossa järjestyksessä.

Vevve

#269
Nättiä Mirkku! Pitää joku päivä tulla ihastelemaan  :)