Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

Miska

Me käytiin äidin kanssa hakemassa tänään terraario ja kaikki tarpeellinen meidän pikkuhamsterille. Huomenna käydään hakemassa cremevärinen poika kotiin. Se on kaksi kuukautta vanha ja oli kamalan söpö.

^ onnea (:

KaisaM.

Lempäälästä sunnuntaina meille kotiutuu uusi syrkkineiti  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Rose

^ onnea sullekkin (: minkäs värinen on tulossa ?

Vevve

Meille kotiutuu Lempäälästä kauan ja hartaasti odotettu normaali talvikkotyttö Dreamlands sekä lainamorsian Pierre-robolle... Ehkä hiiriäkin, jos siellä sattuisi olemaan myytäviä.  :lov

Marla

Ei pitänyt tulla mitään hamsuttimia, mutta tarttuipahan Lempäälän näyttelystä aivan ihana pk ps hopeanharmaa uros, Sokerirouhe. :sydan
Ensin herra hurmasi värillään, sitten aivan mielettömällä luonteellaan ollakseen 4,5 viikkoinen pikkuinen! Todella käsikesy ja luottavainen, mutta kumminkin utelias ja eloisa, ei mikään apaattinen. Tuossa jo olen poikaa vellannut, eikä ole moksiskaan pidempiaikaisestakaan käsittelystä - tykkää lähteä kiipeämään käsivartta pitkin, ja vaikka vasta pari tuntia sitten kotiutui, uskaltaa jo todella rennosti käsitellä.

Pari kuvaa, linkin takana, koska ovat suuria:

http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/o ... 94orig.jpg

http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/o ... 54orig.jpg

//Hmm... ensimmäinen linkki ei toiminut, mutta noiden pitäisi olla julkisia, kun näkyvät minullekin, vaikka olisin kirjautuneena ulos Kuvaboxista.

Rose

mulle ei näy linkkien kuvat ):

PrinceAlbert

Meille tuli pari viikkoa sitten uusi syrkki. Ristittiin poju Möhö-Matiksi, on todellakin ollut nimensä veroinen.
Elämäämme rikastuttavat tällä hetkellä
Möhis 5.8.09
Unelias 1/11
Utu 19.2.2010

Sateenkaarisillalla syrkit Milja (1997), Minni (1998-2000) ja Prinssi (31.8.09-29.6.11)

Wiivi

^ Onnittelut uudesta syrkistä, Möhö-Mahasta!  :)  Kiva nimi  :D
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Vevve

Meidän upouusi talvikkotyttö Dreamlands, jonka eilen vihdoin ja viimein sain TiBeltä.  :lov

Wiivi

^ Voi miten söpö  :lov
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

ammie

^^ Voi kun nätti ja muodokas. Mullakin pieni talvikkokuume nostaa päätään.  :)

Marlan uus syrkki on luonnossa vielä kymmenen kertaa suloisempi kun noissa kuvissa. Onnea nyt uudesta vaavasta, vaikka koitinkin vähän hillitä sua ostotouhuissa.  :D

Ja meillekin tuli Lempäälän näyttelystä uusi hamsterivauva Minskiltä. Tyttö on pk cinnamon Ushmina Usvahuntu, lyhyemmin vain Ushmina ja aivan ihana luonteeltaan, vaikka ei paljoa ollakaan ehditty tutustumaan. Tosi kiltisti antoi nostaa itsensä boksista ja tänäänkin heti aamulla pikkuinen kuikuili dunassaan, että voisko joku hänet ottaa ulos. Kädelle päästyään pieni kuitenkin näytti kovin pettyneeltä, kun ei päässytkään juoksemaan ympäri suurta maailmaa, vaan joutui kädellä olemaan.   :haha  :sydan Siskolta ja äitiltäkin jo sai ihailuja osakseen tämä neiti. Hitsi ko on vaan niin lutunen otus. Äärettömän suuret kiitokset Minskille!
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

^ Ai olikse muka noin kesy :huh Tuo poikue nimittäin jostain syystä oli mun tähän astisista poikueista hitaimmin kesyyntyvä, vaikka päivittäin niitä vellailin niin hiukka säpsyjä ne oli vielä luovutuksen aikoihin, mä aloin olla jo vähän epätoivonen, kun tuntu, että ne kirppuilee aina vaan vaikka miten paljon käsittelen ja kun ite en todellakaan tykkää luovuttaa mitään kirppuilevia poikasia kellekkään. Gaalan poikue kesyyntyi paaaaaaljon nopeammin ja helpommin. Mutta jos Ushmina on noin kesy heti vieraassa paikassa niin neiti yllätti kyllä sitten täysin mun odotukset ainakin :) Terveisiä Ushminalle :sydan Se on näköjään onnistunut kietomaan jo koko perheen pikkutassunsa ympärille :)
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

^ Mä oikeastaan ihmettelinkin sit kotio päästyäni, että mitä sä siitä varottelit, kun toinen oli niin nätisti heti.  :)  Ihana Ushmina, on tosiaan koko perheen jo saanut ihan hurmioon.  :sydan
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

^ Mä oon huono hamsukauppias; haukun aina kaikki omat kasvattini uudelle omistajalle "se on sit vähän säpsy ja ei sen värikään oo mikään kovin hyvä ja kuvio/turkkikaan ei oo tarpeeks hyvä ja se on vähän liian pieni/isokin jne" xD Ihme, että kukaan ostaa multa enää poikasta ton mun "markkinoinnin" jälkeen :D
Hamsteriton tätä nykyä