Pet Expo - Helsingin Messukeskus 4.-5.4.

Aloittaja Minnaw, 11.02.09 - klo:18:52

Mustikkamaan

^Tuo on turhan suuri ja tulee liikaa sählinkiä tuomarin kaivaessa hamsteria sieltä. Eli voisin kyllä nyt sanoa, ettei ihan sovi.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Dan

Okei, kiitos kovasti tiedosta :). Pitänee siis käydä eläinkauppavirailulla ennen näyttelyä!
[size=85]Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn![/size]

jensku

Itse ajattelin hamsuni tuua tän näköisessä boxissä http://www.petshop.fi/small_pet_accesso ... ino_m.html tänään olen menossa katelemaan noita boxeja tuonne yhteen eläinliikeeseen jossa noita boxeja löytyy. Kumpi koko oisi parempi syrkille M vai L koko?  :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

viiru

^ M-koko riittää. Aladino-malliset kuljetuslaatikot ovat kuitenkin erittäin epäkäytännöllisiä näyttelytilanteessa, koska niiden kantta ei saa irti. Lisäksi Aladinot vievät turhaa tilaa (pyöreät kulmat), ja näyttelyissä pöytätila on jo valmiiksi hyvin rajallinen! Parempi vaihtoehto on siis Ferplast Geo -sarjan lootikot tai vastaavat.

jensku

^ Ok  :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/

Mustikkamaan

Ferplastin Geo-sarjasta sitten L- tai XL-koko syrkille.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Kissanen

http://www.petshop.fi/small_pet_accesso ... ino_m.html tuommoinen mulla on...Mut erivärinen (Mutta se ei nyt haittaa :D) tai ehkä semmonen syrkki koko mul kyl on :) Muuten,kysyn nyt että mul on kolme kantokoppaa nyt ( 2x http://www.petsie.fi/pet.php?petid=7056 ... &showAll=1 noita siis 2 (punanen ja sininen) ja tämmönen http://www.petsie.fi/pet.php?petid=2851 ... etid=20794 ) ni onhan noi sopivia talvikoille? ja voiko viiä eri kopat eri päivinä? :D kun aattelin jos toisena päivänä veis vaik sinisen ja vihreen ja toisena vihreen ja punasen.:)
iha vitu jepa

wiidii

^Ovat sopivia bokseja ja tottakai saa vaihtaa jos haluaa.  :)  Eipä sitä kukaan ole estämässä.

Meiltäkin lähti kymmenen aikaan näyttelyilmot menemään, hirvittää vain tuo ilmojen maksaminen.. Jostakin pitäisi junaliput ja 40,50 euroa näyttelymaksuja nykäistä.  :roll: En kyllä millään voinut jättää yhtäkään ilmoamatta, joten pitää vain vikistä ja maksaa.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

GaneshaX

Meillä on onneksi vielä niin vähän väkeä, että selvittiin ilmoista alta kolmen kympin. :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Essi

Ketä on tulos sunnuntain näytskää?
ja sit mul oli myös yks näyttelyä koskeva kysymys.
Miks hamsterin nimee ei saa sanoo?

Dan

Ekaan hamsterinäyttelyyt lähtevällä taas vähän kysymyksiä :D:
milloin hamsterin kanssa tulee olla näyttelypaikalla, silloin 9:30 eli puoli tuntia ennen kuin ensimmäisen luokan arvostelut alkavat vai puoli tuntia ennen kuin oman luokan arvostelut alkavat? Vai kerrotaanko tähänkin kysymykseen vastaus sähköpostiin (käytin sähköposti-ilmoittautumista) ilmeisesti tänään saapuvassa viestissä? Olin kyllä lukevani kaikki yhdistyksen sivuilta löytyvät hamsterinäyttelyihin liittyvät ohjeet ja kaavakkeet, enkä muistaakseni tähän kysymykseen löytänyt vastausta :oops: .
[size=85]Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn![/size]

viiru

Näyttelypaikalla tulee olla viimeistään klo 9:30. Sekä lemmikkiluokkien että ulkomuotoluokkien arvostelut alkavat aamukymmeneltä, joten "oman luokan alkamisaikaan" ei oikein voi tähdätä: ulkomuotoluokissa tuomari itse päättää aloittaako esim. talvikoista vai jostain muusta lajista. Lisäksi arvostelunumeroita on mahdollista lunastaa vain arvostelujen alkamiseen saakka (ellei sitten ilmoita mahd. myöhästymisestään tai muusta erikoistilanteesta), koska meillä ei välttämättä ole resursseja pitää koko päivää päivystämässä "arvostelunumeroiden jakajaa"...

Näyttelyvahvistuksessa on lisää tietoa aikataulutuksesta sekä yleisohjeita näyttelypäivälle. Näyttelyvahvistus lähetetään sekä postitse että sähköpostitse, koska postin mukana tulevassa on myös messujen kulkukortti liitteenä.

Lainaus käyttäjältä: "Pikku hamu"ja sit mul oli myös yks näyttelyä koskeva kysymys.
Miks hamsterin nimee ei saa sanoo?
Tällä säännöllä pyrimme säilyttämään arvosteltavan eläimen anonymiteetin, ja takaamaan sen että tuomarin tietoisuus arvosteltavan eläimen omistajasta, suvusta, kasvattajasta ja niin edelleen ei vaikuta arvosteluun. En jaksa uskoa, että se vaikuttaisi vaikka tuomari nämä asiat eläimestä tietäisikin (on meillä sen verran päteviä tuomareita kuitenkin, että osataan arvostella oleellisia asioita, eikä omistajia...), mutta varmuuden välttämiseksi. Kaikki mennään näyttelyyn samalta viivalta. :)

viiru

Hei, vapaaehtoisia assari- ja sihteeri-ilmoittautumisia otetaan myös jo vastaan! Laita vaikka minulle yksäriä tulemaan, jos kiinnostaa jompaa kumpaa pestiä suorittaa (ilmoita myös kenelle tuomarille ja minä päivänä). Sihteereille ja assistenteille talo tarjoaa lämpimän lounaan ja virvokkeita näyttelypaikalla.

Brittituomareille sihteeröintiä/assarointia ei suinkaan kannata pelätä, perusenglanninkielellä pärjää kyllä. Sihteeröintikokemusta tulisi olla.

Lauantai 4.4.2009

Lemmikkisyyrialaiset: Paul Sharkey
Sihteeri: Jenna Alsio

Marla

Minua hirvittää rahan kuluminen jo etukäteen, vaikken junalippuja ole ostanut tai ilmoittautumisiakaan vielä maksanut... Rahaa ei kumminkaan ylimääräistä ole, ja tiedän tuolla messuilla tuhlaavani kumminkin yli budjettini. :roll:

Huh, toivottavasti tuo junamatka sujuisi kunnialla... Mistä senkin tietää, missä päin se lemmikkiosasto on? :pihalla:
Eiköhän ensisijainen tavoite voisi kumminkin olla ylipäätään oikeaan junaan meneminen. xD

Lainaus käyttäjältä: "viiru"Näyttelyvahvistus lähetetään sekä postitse että sähköpostitse, koska postin mukana tulevassa on myös messujen kulkukortti liitteenä.
Pitäisiköhän minun lähettää osoitteeni, kun en sitä ilmossa maininnut? Kaiketi osoitteeni on jäsenrekisterissä, mutta ...

Kissanen

Meiltä tuli 10 € :D vai olikohan se 7 €..:D Kun me asutaan aika lähel :)
iha vitu jepa