• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet Expo - Helsingin Messukeskus 4.-5.4.

Aloittaja Minnaw, 11.02.09 - klo:18:52

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#150
Aivan näin toimin minäkin tuon neuvon saatuani ja kiitos siitä neuvosta.

wiidii

#151
Annan vielä selventävän esimerkin:

Lemmikkiluokka
Syyrialainen
Synt. 30.9.2008, uros
Hamsterin nimi, 06.04, pk, norsunluu, isä - emä, k. Kasvi Kasvattaja, om. Marjut Kaakinen & Maria Laukkanen

Ja saman sukunimen alla olevat omistajat voi laittaa esimerkiksi Marjut & Markus Kaakinen. :)

(Joo, kaikki muu on keksittyä paitsi hamsterin ikä, turkki ja omistajat.  xD  Kunhan jotain esimerkkiä väsäsin..)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Essi

#152
Mlle tuli kysymys: Mitä ne tuomarit kattoo niist hamsuist ? ja miten voi valmistautua näyttelyihin?

Aya

#153
^Näyttelyitä hamstereille
Näyttelyyn valmistautuminen

Mäkin laitoin juuri ilmot menemään, kaksi hamsua ilmoitin kun marjut on taas ihanasti lupautunut niitä kuskaamaan ja huolehtimaan :)

Minski

#154
Pitäis juu tosiaan ne ilmottautumisetkin laittaa menemään. Miten ne aina jääkin viime päiville. No nyt ne on jääneet sen takia, kun olen pääni puhki miettinyt, että tulenko vain la vai la & su paikalle.

Mitenkähän junassa pääsee kassillisen hamsuja kanssa ? Oletteko ihan oikeasti hamsujen kanssa jossain lemmikkipaikoilla ja maksaneet 5 euroa/lemmikki :huh Vai tarkoitetaanko noilla lemmikeillä lähinnä kissa-koira-tyylisiä lemmikkejä ?
Hamsteriton tätä nykyä

Elliska

#155
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Pitäis juu tosiaan ne ilmottautumisetkin laittaa menemään. Miten ne aina jääkin viime päiville. No nyt ne on jääneet sen takia, kun olen pääni puhki miettinyt, että tulenko vain la vai la & su paikalle.
Viimenen ilmopäivä on vasta maanantaina, vielä muutama päivä aikaa miettiä! :)

wiidii

#156
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mitenkähän junassa pääsee kassillisen hamsuja kanssa ? Oletteko ihan oikeasti hamsujen kanssa jossain lemmikkipaikoilla ja maksaneet 5 euroa/lemmikki :huh Vai tarkoitetaanko noilla lemmikeillä lähinnä kissa-koira-tyylisiä lemmikkejä ?

Olen ostanut lemmikkilipun ja raahautunut vaunuun hamsterisäkin kanssa, ei ne ole koskaan kyselleet mitä siellä kassissa on. Lisäksi kun tulin junalla lemmikkimessuille, Tampereelta tuli kyytiin kaksi tyttöä neljän pupun kanssa eikä heiltäkään oltu veloitettu kuin yhden kerran 5 euroa. (Ostivat junassa liput.)

Joskus olen myös nakannut hamsterisäkin vain siihen hyllykköön missä säilytetään matkalaukkuja ja istunut jossain aivan muualla kuin lemmikkivaunussa..  :D

Edit: Ja olen myös nähnyt monta kissaa kulkevan yhdellä lemmikkilipulla, joten en kyllä tiedä millä perusteella sitä veloitettaisiin useamman kerran.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

lapanen

#157
Pakko nyt tääs vähän kysellä jotaa asioita... En ole ennen vienyt hamstereitani näyttelyihin, joten onko kääpiöhamsterin kuljetuskopalle jotain ylärajaa koossa? Ja sitten hamsuni on välillä aika vikkelä, ni haittaako se hirveästi siinä vaiheessa kun tuomari katsastaa sen? Se ei nimittäin kauaa paikoillaan pysy, vähän aikaa kuitenkin XD

jjenna

#158
Mula on ainakin mennyt noi junamatkat ihan hyvin. Ikean kassissa on parhaimmillaan 3x L- koon boksi ja 5x M- koon boksi. Siihen päälle olen viltin heittänyt, eikä edes näy että mitä siellä matkustaa. Oikeastihan se menisi niin (isäni on VR:llä töissä) että jokaisesta boksista menisi se 5 €. Eli jos boksissa on 100 hiirtä, niin se on 5 €, mutta jos 1 hamsteri niin edelleen 5 €. Muttakun boksit on kuitenkin "yhtenä kokonaisuutena" kassissa, niin ei siitä kukaan ota mitään 40 € lemmikkilippurahaa. Harvoimpä mä edes olen lemmikkivaunussa ollut, pitäny toivoa vaan ettei kanssamatkustajilla ole allergiaa  :D
Hamsterikasvatus jäädytettynä

taruloru

#159
Onnistuuks rekisteröinnit messuilla?

Dan

#160
Mä tuun kanssa lauantaina, hamsteri ilmoitettu lemmikkiluokkaan :).
[size=85]Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn![/size]

Sohvi

#161
Lauantaina tullaan. Eikös samaan aikaan ole lapsimessut ?
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

jensku

#162
^ Juu, Lapsimessut on samaan aikaan. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

viiru

#163
Lainaus käyttäjältä: "taruloru"Onnistuuks rekisteröinnit messuilla?
Kyllä onnistuu, allekirjoittaneen puoleen voi kääntyä, mikäli haluaa tehdä rekisteröintejä messuilla.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Dan

#164
Ensikertalaisena kyselisin, että voinko tuoda hamsterin tällaisessa (koko 40x25x25cm) kissan kuljetusboksissa? Boksin väri tosin poikkeaa kuvasta melko radikaalisti, mutta sillä nyt ei varmasti ole väliä :D. Oven pinnat päällystetty varmuuden vuoksi jyrsijä-/myyräverkolla, ettei hamsteri pääse sieltä läpi.
[size=85]Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn![/size]