• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

« edellinen - seuraava »

Saana

#945
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Tuo 160g ei kuulosta grammoissa välttämättä niin pieneltä, mutta enhän toki ole nähnyt sitä livenä niin en osaa sanoa. Minski ont vaan niin tottunu niihin vähintään 200grammasiin ni kaikki sitä pienempi tuntuu tosi pieneltä. :D
Itseasiassa olet nähnyt sen livenä; arvostelit sen eilen :D
Heh, mitä mä sitten sanoin siitä? :D

MirkkuH

#946
Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ Hyi kamala teidän ajatuksia, ei meidän Ode ikinä suostuis tolleen julkisella paikalla :P

...ei vai Odeliina suostuisi, niin hävittömästi käyttäytyi kun sitä silittelin :oops:  XD

Heli

#947
Päästiinkin jo astutuspuuhiin. Toivottavasti tuottaa toivotun tuloksen. Jumba meinaan väsähti vähän keskenkaiken.  xD
Destiny's hamsterit 2001-2009

petosiru

#948
^ Heh,sellast se joskus on! Ukot väsähtää kesken kaiken.. ;)  :p

Minski; Oisitte pitäny oikeen näytöksen!  :D Sehän ois ollu opettavaistakin tuoreille hamsuharrastajille..  :oops:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Olive

#949
Meidän poikasista on neljä viidestä satiineja, kaikki tytöt. Eli poikaset näyttäis olevan;

3 x lk/pk satiini musta vkkk (vn)
1 x lk/pk satiini musta

1 x lk/pk keltainen musta - uros

Mä en tykkää satiineista!!!
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Heli

#950
^Höh, mä taas tykkään paljon.  :) Harmi ettei niitä kovin paljon nykysellään näy.
Toivon että saisin omasta mustasta satiinista norre satiinia ulos. Se ois niin nätti.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Anonymous

#951
^^ Mä tykkään kans satiinista tosi paljon ja onkin yksi satiini norre uros kotona.

Mrk

#952
Mun piti ihan keskeyttää astutustapahtuma kun hamsterit olisi vaan jaksanut ja jaksanut... :shock: Melkein traumatisoiduin, ja kyseessä sentään oli silloin melkein 2-vuotias uros!

11 elinvoimaista lapsosta saivat aikaan. Ja ikä, se on kuulkaas numeroita vaan! XD

Heli

#953
^ :D

Meillä toi pariskunta jonkun aikaa aktiivisesti touhusi. Naaras jäi sit ootteleen vielä lisää, mutta Jumba pisti vaan boksin nurkkaan nukkumaan. Sai vissiin tarpeekseen.  xD

Mä tässä mietiskelen just, että uskallanko luottaa että heti tärppäis ja pistäisin Jumban kotimatkalleen jo viikonloppuna jos naaraalla ei enää kiimaa näy, kun olis niin sopivasti tuo Jyväskylän näyttely nyt. Mulla on vaan yksi naaras aiemmin jäänyt tyhjäksi ja se oli melkoisen lihava ja isokokoinen. Että ihan muita ongelmia ollut meillä kun tyhjäksi jääminen... Mutta nythän se tietty on tyhjänä jos uroksen päätän kotiuttaa.  :kieli
Destiny's hamsterit 2001-2009

GaneshaX

#954
Satiinit on aivan ihania  :lov  Meillä on tällä hetkellä 4 satiinia.

Toivon tietenkin, että tuolla pesässä olis lisää niitä :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Olive

#955
Mun mielestä satiinit näyttää usein siltä (varsinkin pk satiinit) että niillä ois rasvanen turkki. Mut en toki lähde makuasioista kiistelee :P

Nääkin poikaset meni taas niin, ettei ees ilmotusta tarvii laittaa.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

jonna

#956
Tänään löytyi kilpparilikalta vihdoin kiima, joten toivotaan että illan hempeilyt tuottaisi tällä kertaa tulosta. Neljäs kerta toden sanoo, eikös... :angel
Luulin sen olleen tiine aiemmin mutta taisi vaan päästää ison paukun kun h-hetki oli käsillä  :roll:

Sintturainen

#957
Mä täällä mietin teetänkö kahdella naaraalla yhtä aikaa pennut vai vuorotellen... Ihan kesään asti en voi jättää kun voin olla jo aika iso ja kömpelö loppukesästä (pitäs syntyä ihan ihmisvauva elokuussa...) Ainakin tuossa loppuvuodessa ois mennyt kaksikin 10 päistä poikuetta kuin kuumille kiville, mutta ainahan ei kysyntää voi etukäteen ennustaa...

Anonymous

#958
^Onnittelut tulevasta ihmisvaavista ja ehkä vuorottellen poikueet (tekisin itse)

KaisaM.

#959
Meidän muksut on jo kaksiviikkoisia.  :lov  Kotiin jää varmasti rex kyyhkis kk, joka on tosi iso ja paksu.  :D  Huky uroksen ja rex huky uroksen välillä vielä pohdin kumpi jää kotiin, tavis on iso mutta rex on rex.  :D  Muuten lapset onkin kaikki varattu. :) Pitää yrittää kuvailla tänään.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.