Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

KaisaM.

Yhdeksikkö vielä kaikki tallella, yksi vauvoista on vähän muita pienempi mutta ihan pyöreä sekin.  :)  Värejä ja sukupuolia voi alkaa arvailemaan jo, heittäisin että 3 huky urosta on ainakin ja ainakin 1 kyyhkis uros ja pari naarastakin on näkynyt, kilpparilaikkuja ei vielä näy, toivottavasti niitä tulee kuitenkin.  :D  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Saana

Vrk:n päästä la.

PiiaL

^Toivottavasti kaikki menee hyvin, täällä taustalla jännitetään :)

Olive

Meillä taitaa jäädä 5 poikasta. Tai toivottavasti nää loput jää!
Kaikki ruipelot on nyt pesästä kadonneet ja pulleimmat jäljellä. Veikkaus on, että 3 x musta vkkk, kemu ja musta.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

KaisaM.

Meidän vauvojen värit ja sukupuolet on nyt jotakuinkin selvät.  :sydan  1 vauva kuoli yöllä, se oli puolet muita pienempi ja heikko. Muut ovat oikeita paksuja läskipalleroita.  :sydan

Lapsissa on siis 3 naarasta ja 5 urosta. Naaraat ovat 2 x rex kyyhkis kk, 1 x kyyhkis kk. Urokset ovat rex huky, huky, 2 x kyyhkis ja rex kyyhkis.  :lov  Kualen.  :lov  Ne jää kotiin kaikki.  :D  No ei, 1 tyttö ja 1 poika varmasti jää kotiin.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Heli

Toivottavasti Pipukin ihastuu yhtä paljon tulevaan sulhoonsa.  :D Kasselin illalla, että joko sillä on justiin ollut kiima tai sitten kiima tekee tuloansa.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Vevve

Meille matkasi Lempäälästä uusi robo lainaan Mirjalta, ihanainen Mega-Marika* joka pokasi siellä sertinkin. Nyt ootellaan jos tulis sitten robovauvoja.  :lov

Tänään koitan yhdistellä kaksi talvikkopariskuntaakin. Toivottavasti onnistuu.

hamsula

Meille pitäisi ensi viikolla syntyä syrkkivauvoja.  :lov

joppi

Voijettä, aika on mennyt nopeasti !! Huomenna on täällä neitosen laskettu-aika  :P
Syyrialaiset:

? Bijou Argenté, pkr hopeaminkki
? Picus Sienna Shawanna, pks hopeasuklaa
? Helia Hawaii, pk hopeasoopeli
? Yam Yam's Eyespy Ethello, pkr hopeanharmaa
? Kuneitra, lkr suklaa
? Wonderland's Langueur Tranquille, pk hopeasamppanja
? Morrison, lk ps creme laikukas

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Heli"Meille rantautui eilen astutuslainaan Minskiltä Jumba-poju ja voi jössessön.  :lov Mä olen niin rakastunut. Miten voikaan hamsuherra olla niin nöpöinen. Toivottavasti Pipukin ihastuu yhtä paljon tulevaan sulhoonsa.  :D
Jumba näköjään siellä tuijotellut jo mustikkasilmillään :)

Meillä Odeliina astutetaan tällä viikolla. Sillä oli kiima itseasiassa tuolla sunnuntain näyttelyssä :D Seuraavasta kiimasta varmaan sen sit astutan. Voi mä niin ootan tota poikuetta, molemmat vanhemmat on niin iiiiihania ja muhkeita mössyköitä :sydan

Mietin myös meidän Jocelinan astutusta, sekin kun olisi siinä iässä jo. Täytyy nyt vielä miettiä, kun Joce on vain 160 grammainen naaras, että onko se sit jo vähän pieni Ei ehkä muuten, mutta kun sille ajattelemani uroskaan ei ole suuren suuri. No mietitään vielä asiaa.
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

^Olisit astuttanu heti. Ei olis ollu eka kerta ku näyttelyssä on harrastettu siitostoimintaaki :D Vaikka on se mun mielestä ehkä vähän härskiä, niin luonnollista puuhaa ku onki :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

Näyttelyssä vaan jonnekin nurkan taakse vaan astutuspuuhiin... :D

Minski

^ Hyi kamala teidän ajatuksia, ei meidän Ode ikinä suostuis tolleen julkisella paikalla :P

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Tuo 160g ei kuulosta grammoissa välttämättä niin pieneltä, mutta enhän toki ole nähnyt sitä livenä niin en osaa sanoa. Minski ont vaan niin tottunu niihin vähintään 200grammasiin ni kaikki sitä pienempi tuntuu tosi pieneltä. :D
Itseasiassa olet nähnyt sen livenä; arvostelit sen eilen :D
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

Nyt sitten vain odotettelen, onnistuiko tuo astutus vai ei... Parisenkymmentä minuuttia kesti, sitten Cindy hermostui poikaan.

ammie

^ Plää, mä en sit halua edes tietää, jos sieltä tulee poikasia!  :kieli
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.