Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

Sintturainen

Täälläkin peukut pystyssä että Minskin mamma-hamsulla kaikki sujuis hyvin ja syntyis reippaita pikku-hamsuja  :peukku:

Minski

^ ja ^^ Kiitos, täällä foorumilla ollaan kyllä aina niin ihanan kannustavaisia :sydan

Aamulla kuului pientä piipitystä pesästä eli lapsia siellä on, lukumäärää en ole kurkkinut. Emo on Delfoin Gaala (lk normaali vkkk) ja isä Saunabad (lk hunaja umborous valkonauhainen), Tuija Johanssonin kasvatti on siis tämä isähamsu :) Ihanaa kun on poikasia taas :lov

Viime yönä onnisti myös sikäli, että sain tuon lainanaaraankin astutettua; cinnamon vn-emo ja cinnamon umborous-iskä on se yhdistelmä sitten. Tosi helposti löytynyt molemmilla näistä naaraista kiimat, vaikka on tämmöinen pimeämpi aika.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

^ Onnittelut vaaveista toivottavasti on iso liuta.  :lov
+ veikalta Saunabadille onnea isäksi tulemisesta.

Scarlett

Minski, siellä on varmaan sitten poikasia kaikissa sateenkaaren väreissä  :D
Onnea kovasti!

Juulia

Onnea kovasti Minskille! :lov Sitten paaljon kuvia... :haha
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

KaisaM.

Onnea Minski!  :lov  Tosiaan kuvia sitten kun lapset alkavat näyttää jo hamsuilta  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

MirkkuH

Täälläkin odotellaan jo kieli-pitkällä poikasten kuvia...mitähän ihanuuksia sieltä tuleekaan :sydan  Onnea iso-äidille eli Minskille xD

Vilma

Onnea Minskille vauvoista!  :lov
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Marla

Onnea Minski vauvoista! :)

wiidii

Onnea Minskille poikasista!  :sydan

Meille saattaa tulla nyt mielenkiintoisella tavalla poikasia 16 päivän päästä - löysin Hipun (ps. ruoste) ja Otuksen (rs. kemu) karanneena asunnoistaan ja hommista huoneeni lattialta.  :D  Ja Hipullehan olen tässä toivonut poikasia ja etsinyt kiimaa, joten nyt olisi parasta sitte tullakin jotain - koskaan en muuten ole näin helpolla saanut hamstereita kiinni karkureissulta..

Yhdistelmä oli onneksi suhteellisen toivottu, olinkin pallotellut Otuksen ja toisen uroksen välillä että kumpaa käyttäisin.. Otus on tosin nuori hamsteri vielä (arvioitu ikä neljä kuukautta - sain tosin kasvattajan vihdoin kiinni joten oikea ikä selvinnee pian..), pitää toivoa ettei sitten myöhemmin mitään knikkiä kehitä itselleen.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Scarlett

Wiidii, ne ovat todellisia rakkauslapsia sitten  :P

Saana

^^Vähänkö suloista! :lov

Meillä kiinarirouva Taimin vatsa on pyöristynyt kovasti. Jännittää ihan hirvittävästi, koska kiinareiden kanssa mulla on ongelmaa enemmän kuin riittävästi ja siksi aikoinaan jätin kiinaritouhut kokonaan. Nyt onneksi löytyi vielä reilu 2-vuotias omakasvatti Öykkäri ja se nyt sitten näyttäisi olevan vielä ihan viriili mies! ;)

Ja paljon onnea Minskille vauvoista!! Laita kuvia sitten heti kun uskallat niitä kuvailla! :)

Ramone

Missä vaiheessa naaraasta huomaa että se odottaa vauvoja? Tai missä vaiheessa painoa alkaa yleensäkkään tulla yhtään? :)
Little Miss Sunshine, lk musta kk