Kuvia kääpiöhamstereiden poikasista

Aloittaja Loretta, 12.08.07 - klo:20:28

Jonsku

^ xD

Nokun niillä on nimet, niin otatko sieltä vaan jonku randomilla ja päätät et tää on se ja toi on toi :oops:
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Vevve

Nimenomaan  :D Annan ostajien päättää haluamansa nimen ja valkata poikasten keskeltä sen kivoimman josta tulee sitten sen niminen.

Jonsku

Jaa, no mutta toihan onkin kätsyä :)  (kun oon ajatellu että vähänkö kasvattajilla on rankkaa, että kuinka noi poikaset erottaa toisistaan :D)
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Saana

Vevvellä on kyllä hurmaava kasa robonvauvoja :sydan

Veda

Jos vielä muutama kuva eiliseltä  :oops:

Äippä Ilonan kanssa

Vauvakasa  :sydan voi olla että näistä jääkin useampi kotiin kasvamaan...

Mandi

^Ei siellä vapaita ois... :)

Saana

Tälläsiä sitten meillä. Mammana valkoinen robo ja isänä normaali ei-laikkukantaja. Kyllähän sitä jo hieman ounasteltiin, että valkoiset olisivat vain ylilaikuttuneita laikkuja, mutta olen silti hieman pettynyt, että eivät olekaan vaalenevia huskeja.

Pitäisi miettiä kutsutaanko näitä laikkuvalkoisia ms valkoisiksi vai valkoisena syntyneitä huskeja. Husky-geenillehän ms valkoinen -nimitys alunperin annettiin.

Mites tuo laikkujen genetiikka sitten? Normilaikukkaat eivät ole saaneet laikkupentuja kuin toisten laikkujen ja laikkukantajien kanssa, kun taas tämä valkoinen sai poikasia ei-kantajan kanssa.

MirkkuH

^no ompa ihania :sydan  ...ja ompa jännää taas tuo periytyminen :huh

lentsu

No jopas on erikoista! :c8 Siis nyt jos miettii dom. ja res. kannalta niin ei tää pieni ihan heti keksi, mistä on kyse. Mitähän nuo valkoiset geneettisesti oikein ovat? Ja onko kaikki laikut samanlaisia vai onko niissäkin kuten huskyissä sekä dominoiva että resessiivinen laikku?  :pihalla: Odotanpa innolla omia "eläinkokeitani".

jonna

Talvikkolapsoset

Anzukka

^Ylisöpöjä otuksia :lov
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Nape

Onpa ihanoita talvikkolapsia jonnalla :sydan

MirkkuH