• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia kääpiöhamstereiden poikasista

Aloittaja Loretta, 12.08.07 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

Saana

#795
Kiinarivauvoja :lov Toivottavasti tuo laikkuvauva on varattu :oops: Ja kaikki muutkin. :D

Anonymous

#796
Veda:Onko selvinny montako mussukaan siellä on? :lov

Anzukka

#797
Voi ei miten söpöjä voi olla kaikki poikaset ihan vauvakuume noussut yli mitta-asteikon jos meillekkin tulisi ´parit kiinarit ja vois meille tulla pari safiiria talvikkoakin ja olishan noi robottimet tosi kivoi pikku palleroita ja punasilmäinen cämpsy on niin viehättävä että pitänee alkaa itse väsäämään viikolla yläkertaa kera timpurin ja sukulaisten niin pääsee toteuttamaan itseään ja saa nopeammin hamsuharrastuksen toivottuihin mittoihin. Pitänee alkaa hamstraamaan noita muovibokseja kun on tarkoitus ihan vakavissaan ottaa ainakin roboja aluksi. Aika näyttää mitä muita kääpiöitä tulee. :yes:
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Maiju*

#798
Vedan lapsoset.  :lov
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

taruloru

#799
Lainaus käyttäjältä: "Veda"Meidän kiinarivauvoja jotka tänään ekaa kertaa ulkona pesästä ihmettelemässä maailmanmenoa  :lov

http://img.photobucket.com/albums/v222/ ... 038020.jpg

Enpä oo nähny kinkkipoikasia pitkään aikaan, ihania...  :sydan
Kaikki on varmaan jo varattukin :)

MirkkuH

#800
Ihania kinkki-vaaveja...toivottavasti sieltä riittää yksi poitsu mulle :sydan

Veda

#801

Meidän kaksiviikkoisia kiinarinappuloita  :sydan



Äitin ruokakupilla



MirkkuH

#802
^voi kun ne on somia...ja siellä on äitin pieni poika :lov

Nape

#803
^^Ihania pikkusia  :lov

Maiju*

#804
Meillekin tulee tuolta normaali poitsu.  :sydan
Viikon päästä pääsen niitä katsomaankin.  :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Vevve

#805
C-robopoikue täyttää tänään 2 viikkoa, tässä hiukan vanhempi kuva.

Meillon isojen poikueiden buumi, näitä on kahdeksan!  :D Ja ne on vieläpä kaikki tyttöjä, nimet Celia, Claudia, Christelle, Charlette, Clementine, Coralie, Cassiopeia ja Casperina.








lentsu

#806
Iik, robovauvoja, ihunia!!!  :lov  :sydan  :sydan  :sydan  :sydan  :nuija:  :taju:

Jonsku

#807
Ihunat robo- ja kiinarivauvat! :lov  Joskus kyllä hankin kiinarin kun ne on niin veikeitä häntänsä kans :P



Vevve kuinka sä erotat noista roboisa kuka on kukakin? ;)
´Sitä osaa mitä haluaa!`

MirkkuH

#808
Tahtoo kans robovauvojs :sydan  :sydan  ...mä olin äsken kuulevinani robovaavien sirkutusta ja ryntäsin katsomaan: pariskunta siellä silmät sikkurassa nukkumassa kun nostin mökkiä...se olikin jonkun naapurin juoksari kun vinkui vienosta :kieli

Vevve

#809
Lainaus käyttäjältä: "Narsu"Vevve kuinka sä erotat noista roboisa kuka on kukakin? ;)

Miksi pitäis erottaa?  :D