• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia kääpiöhamstereiden poikasista

Aloittaja Loretta, 12.08.07 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

ammie

#585
Anninalla aivan ihana robokuva!  :)  Siinä on muksu jos toinenkin.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#586
Annina: Ihana kuva ! MIten ootki saanu 11 roboo pysyyn paikallaan yhtä aikaa :)
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

#587
^ Saana ja Saanan salaiset konstit... Mietitään vaan, miks osa porukasta torkkuu jo makeasti.   :mrgreen:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#588
Mahtava postikortti kuva Saanalla  :lov

Saana

#589
Kiitoksia vaan! :) Tuo tilannehan meni niin että olin siivoamassa noiden dunaa, kun koira haukahti jotain oikein kunnolla ja lähes kaikki robot heräsivät uniltaan, jähmettyivät paikoilleen ja alkoivat tuijottaa minua. Onneksi kamera sattui olemaan lähellä niin nappasin äkkiä kuvan.
Lainaus käyttäjältä: "ammie"^ Saana ja Saanan salaiset konstit... Mietitään vaan, miks osa porukasta torkkuu jo makeasti.   :mrgreen:
Eli en siis esimerkiksi hypnotisoinut hamsuparkoja ja saanut osaa sillä nukkumaan... 8)

Minski

#590
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Tuo tilannehan meni niin että olin siivoamassa noiden dunaa, kun koira haukahti jotain oikein kunnolla ja lähes kaikki robot heräsivät uniltaan, jähmettyivät paikoilleen ja alkoivat tuijottaa minua.
Ne luuli, että sä haukahdit :D
Hamsteriton tätä nykyä

wompatti

#591


Alma 5v. poikueen tenavat

Anonymous

#592
^Iso poikue ja sulosia mussukoita siellä kyllä on :lov

Tässä meijän 4viikkoset naperot + Diiva-äiti


Meille jäävä "Pepe"  :lov

Jinny

#593
Noi talvikot on kyllä symppiksiä! Mulla on joskus ollut sellainen enkä oikein pitänyt siitä, mutta tuollaisia kuvia katsellessa alkaa kyllä vähän tehdä taas mieli talvikkoakin :)

Meidän pikkuiset on jo neljäviikkoisia! Ja isosisko (alimmassa kuvassa oikealla) sitten vähän vanhempi.






Cindu

#594
^ tuitui ihania! miten osaavat olla noin sulosia.. oioijoi!  :sydan
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

MirkkuH

#595
^^tui tui täältäkin :sydan

Meidänkin vaavelit ovat melkein neliviikkoisia :sydan





...hei sinä siellä, iso olento: voitko lopettaa tuon kuvauksen ja päästää meidät pois täältä :nuts:


...olen tosissani: kohta mä suutun :kieli


...olenkos soma :lov


...pieni marsipaani-porsas :sydan


...yksi ei näy kuvassa

Anonymous

#596
^ Mahtava porukka Mirkulla siellä  :taju:  ja ihana sisustus tuolla terrassa  :D

Minski

#597
Sievää porukkaa Mirkulla, tuommosia ihania iloisen ja huolettoman oloisia lapsukaisia <3

Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"http://img.photobucket.com/albums/v721/ ... egis17.jpg
Tää on kaikkein ihanin :lov
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

#598
Tosi hauskoja nuo Mirkun Tyypit siellä :lov  :D  Ja ihana sisustus tosissaan!

Mrk

#599
Meidänkin nuorimmaiset kohta neljä viikkoa vanhoja, ja nyt ne näyttävät jo talvikoilta. Minikoossa, luonnollisesti. Näiden emä on muutes Taikahamsun talvikkomamman kaima Diva!