• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

eta

#210
Mietinkin että auto ei ole hyvä vaihtoehto vaikka siitä tuossa kirjoitin.
Kiitos Mustikkamaan vastauksesta  :)  Nyt tiedän että autoon en vie hamsujani  odottamaan  ;)

yume

#211
Mun hamsterin etu tassujen välissä ei oo koskaan ollu kauheesti karvaa, onko tästä jotain haittaa näyttelyssä (jälki-ilmottaudun) ? Pitäiskö siitä olla joku lappu yms?
? Australiankarjakoirat Uja, Nuppu & Ukko
? Gerbiilit Onni, Vili & Oliver
? RIP Vkh talvikko Nuutti

Ninde

#212
^Tuomareille ei saa jättää mitää lappuja, se voidaan katsoa yritykseksi vaikuttaa arvosanaan ja hamsu voidaan vaikka hylätä. Tokihan tuollaiset vaikuttavat ja tuomari sen varmasti huomaa ja kommentoi asiaa.


Näyttelynpystytysapua (=pöytien kantamista) tarvittaisiin näyttelypäivän aamuna. Paikalle saa tuolloin tulla jo klo 8.00 -> ja etenkin lähialueella asuvilta toivottaisiin apua. :) Itse en valitettavasti pääse aamulla järkkäilemään kovinkaan aikaisin, kun täytyy hakea meidän tuomarit laivalta Turusta.

yume

#213
Eli voidaanko Nuutti hylätä sen hieman karvattoman kohdan takia? :/ Harmittaa kun on sillä aina ollut...
? Australiankarjakoirat Uja, Nuppu & Ukko
? Gerbiilit Onni, Vili & Oliver
? RIP Vkh talvikko Nuutti

Jane_O

#214
^ En nyt varmaksi osaa sanoa, kun en tuomari ole, mutta en usko että hamsteriasi nyt hylätään kaljun kohdan vuoksi, mutta vaikuttaa se varmasti arvosteluun.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Jinny

#215
^^ Tuskin sentään hylätään, mutta kyllä siitä arvostelussa huomautetaan, ja vaikuttanee arvosanaan huonontavasti.

Mä ihan kauhistuin kun laskeskelin ikiä valmiiksi noille näyttelyä varten, meillä onkin näköjään puolet sakista jo veteraani-ikäisiä :D Mutta ilmeisen hyväkuntoisia kuitenkin, kun ei ole vielä itselleni tullut ollenkaan mieleen, että ne alkavat olla jo vanhenemaan päin.

Ninde

#216
Tässä taas työlistaa, vielä tarvittais assari tai pari ja sitten muutama henkilö infoon.

Ulkkikset

Lotte (syrkit)
Sihteeri: Niina (Ninde)
Assari: Minna (Minski) & Jenna (enskatar)

Lisa (cb, rb, kkh, syrkki koe- & ei-standut)
Sihteeri: Martina (Viiru)
Assari:

Saija (tv)
Sihteeri: Pia (mirilii)
Assari: Minna (Minnaw)


Lemmikit

Mia (kääpiöt & ll)
Sihteeri: Noora (Goue)
Assari: Ella (Ellipsi)

Salla (syrkit)
Sihteeri: Janette (Jeanet)
Assari: Nilla


Infoihmiset
aamupäivä: Heli (soundlovers)
iltapäivä:

GaneshaX

#217
Info henkilönhän pitää tietää kaikki yhdistysasiat ja rekisteröidä ja ja... :pihalla:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#218
^ Ei tarvii :) Rekisteröijä hoitaa hamsujen rekisteröinnit, ei kukaan infon ihminen. Itekkin oon ollut infossa joskus, vaikken mitään yhdistyksen juttuja tiiä, paitsi ne mitä nyt kaikki varmaan tietää :) Yleisin kysymys mun ollessa infossa tais olla "missä tääl on vessa ?" ja "mitä tää maksaa ? :D Siis kun infossa on myynnissä niitä yhdistyksen tuotteita :) Kivaa siinä oli olla, rohkeesti vaan kokeileen :)
Hamsteriton tätä nykyä

Blizzard

#219
^ :D
Hamsulauma ja koiruus

Heli

#220
Joskus infon ihmiset on kyllä JOUTUNUT rekkarointejakin hoitamaan, mutta vissiin ei sit enää? Mutta ne nyt on ihan piisofkeik.
t. entinen rekkaroija  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Mustikkamaan

#221
Rekkarointeja joutuu hoitaa infossa jos niitä tulee, mut nykyste hirmusen vähän kun on toi L1-systeemi.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

GaneshaX

#222
Eli jos en ole hirveen perillä rekisteröinneistä, (tiedän LI plaa plaa...)
voinko silti ängetä infoon?
Mut mussa on se huonopuoli että mut pitää välillä päästää röökille XD
Tiedän hommat suurinpiirtein ja hoidan tavaroiden myynnin varmaan suuremmin osin aamulla heti. Mutta jonkun "tauolle" päästäjän tarvin.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mustikkamaan

#223
Yleensä infossa on 2 ihmistä, tai olis ainaki suotavaa että olis :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

GaneshaX

#224
No jos siihen parin saa, niin tottakai voin istuu infos. Nyt ei vaan sytytä et kenelle mun piti ilmoittautua??
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki