• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

lemon

#810
Aa tossa edempänä lukikin jo :D Mutta entäs se Serti? Saako sitä enää ruusukkeena?

Ninde

#811
^Ei.

KaisaM.

#812
Hei millaisissa kasseissa kuskaatte kuljetusbokseja, oi te suuremman lauman kanssa kulkevat?  :D  Mie oon mallannu ja mitannu noita L-bokseja meidän isoimpiinkin matkakasseihin mutta ei ne kyllä oikein istu. Käytättekö noita Ikean sinisiä kasseja? Se Frakta-malli? Monta L-boksia sinne menee? Kuka haluaisi käydä Ikeasta hakemassa sopivia ja lähettää mulle...  :roll:
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Ken_G

#813
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Hei millaisissa kasseissa kuskaatte kuljetusbokseja, oi te suuremman lauman kanssa kulkevat?  :D  Mie oon mallannu ja mitannu noita L-bokseja meidän isoimpiinkin matkakasseihin mutta ei ne kyllä oikein istu. Käytättekö noita Ikean sinisiä kasseja? Se Frakta-malli? Monta L-boksia sinne menee? Kuka haluaisi käydä Ikeasta hakemassa sopivia ja lähettää mulle...  :roll:

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/17228340

Tuohon menee 2 isoa boksia. Ikea on 5 min ajomatkan päässä, jos tarvitset kasseja niin ilmoittele tännepäin kuinka monta.

Vilma

#814
Mihin punasilmäinen ruoste kuuluukaan? Ei-standardiväreihinkö? :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Ninde

#815
^Kyllä.

jennu

#816
Kun olen tuon Hallan jo ilmoittanut tuonne GG09 - näyttelyyn En tiedä miksi ilmoitin näin aikaisin, mutta nyt huomasinkin, että kirjoitin s-posti osoitteeni väärin. Haittaako tuo, koska luulisin, että useimmat lähettää vastauksen vain siitä vastaa- painikkeesta?
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

GaneshaX

#817
Lähetä ilmojen vastaanottajalle säpo, jossa on osoitteesi oikein.  :)
(tai niin mä tekisin)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Niina-03

#818
Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/17228340
Tuohon menee 2 isoa boksia. Ikea on 5 min ajomatkan päässä, jos tarvitset kasseja niin ilmoittele tännepäin kuinka monta.

Ei olis hullumpi juttu, jos niitä sais ostettua näyttelyistä. Ostin viimeksi pari ja voisin vieläkin pari ostaa :D
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Vevve

#819
^ Multahan sie viimeksi ostit.  :D Voisin käydä taas nappaamassa pari mukaan, jos muistan.

Olive

#820
Pitääkö näyttelypaikalla olla luonnonvaloa?
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

viiru

#821
^ Olisihan se ihanteellisin, mutta aina ei kuitenkaan ole mahdollista (esim. messunäyttelyissä). Eli tästä joustetaan!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Olive

#822
Sit mulla ois täällä Hyvinkäällä yks paikka tiedossa :) Mutta joku vois kyllä tulla katsomaan, sopiiko se. Kenen kanssa tätä vois lähteä viemään eteenpäin?
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

jjenna

#823
Mä en sen enempää tiiä, mut kannatan kyl Hyvinkäätä paikkana :yes:
Siellä asuu Olive, Taikahamsu ja periaattees minä, kulkuyhteydet junalla hyvät sekä Tampereen, Lahden kun pk-seudun suunnasta (Riihimäelle tulee siis lähes kaikki junat ja siitä ei mee ku sen 10 min. junalla Hyvinkäälle, ja vaihtoyhteyksiä menee tosi hyvin)  :)
peeäs. mikäs paikka sul ois? Mä mietin kun villatehtaalla oli nyt vähänaika sitten ne VIP-pet tapahtuma, ja vissinkin ens vuonna uudestaan, et siellä ois ihan kiva, mut turhan iso se on sitten jos on pelkkä SHY:n näyttely  :D
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Anonymous

#824
Tiedän ton Oliven paikan ja ei oo Willla ja voisin sanoa että nuo faktat pitää paikkansa ja miksi ei voisi ottaa uusia paikkoja näyttelyille? Hyvinkäälle on tosiaan hyvät kulku yhteydet.