Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - risse

Kyllä vaan ! Nukutaan samassa huoneessa hamsujen kanssa, kun kaksiossa asutaan. Ja kun en millään haluaisi sijoittaa niitä olkkariin.

Varsinkin eräs meijän tytöistä, Rosette, meluaa aivan mahottomasti. Sillä kun on semmoinen juoksupyörä mikä välillä vinkuu ja muutenkin kuuluu kolinaa, otan usein jo sen illalla pois kun meen nukkumaan. ja tuntuu että se vielä kostaa aina mulle kun sen pyörä viedään, koska silloin alkaa kalterien kilkutus ja aamulla on varmasti ruokakuppi täynnä purua ja muutenkin myllätty koko duna.

Albina onkin sitten se rauhallinen tapaus, tosin välillä kuuluu jotakin tohinaa. Ja uudesta tulokkaasta, Samusta, en vielä osaa sanoa, kun on ollut vasta yhden yön, mutta aika myllääjä se on kyllä.

Mahtavaa olisi kyllä jos olisi eläinhuone erikseen, niin ei tarvitsisi heräillä yöllä, kun oon aika herkkä uninen. Mutta on ne sen arvoisia kuitenkin : >