Viestit - sekopää

Onko poikuutensa säilyttäneellä uroksella yläikärajaa, jonka jälkeen sillä ei saa astuttaa naarasta?  :pihalla:

Toinen eettinen asia: Te jotka kasvatatte toden teolla poikasia, niin mitä teette naaraille joilla ei voi enää poikasia teettää? Siis en provosoi, mut mietin et jos yhdellä naaraalla teettää yhdet, max. kahdet vauvat ennen sen täyttäessä vuoden, niin ajan mittaan kaiken järjen mukaan naaraita kertyy jonnin verran. Siis onko teillä ollut tapana etsiä rouville pysyvät "vanhuuden" kodit, vai pidättekö kaikki rouvat kotona viettämässä eläke päiviä?

Noista uroksista piti kysyä vielä sen verran että kuinka usein samaa urosta saa käyttää sen eliniän aikana astutukseen?