Viestit - Ebbe.

Niitäpä niitä, ja taas kolme karvatonta :D Pittää laittaa kuvajaista jos vain nyt uskallan eben kansliaan tutkaista, aika puolustava on.
Mie laitan kans pian kuvia omista. Syntyyvät tänä aamuna. Kun tuosta vähän kasvavat niin pääsevät linssin eteen.
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Raipehan on myös aprillilapsi :P

Niinhän on, ja jätkä täytti tässä vuoden :D

Mua ihan huvittaa nuo poikaset ko ne on niin isänsä näkösiä mutta emänsä värisiä :D On niihin se Raipen keltasuus hieman tarttunu ;P

Axell ja Admon  :lov

sisko jätettii nukkumaa, oli jätkien vuoro päästä rellestämään  :mrgreen:
Yksi pojista 15vrk  :lov

Että ku ovat söpösiä :sydan
Nyt meillä muistutetaan jo paljon roboja :)
tehrään kaivuutöitä puruissa ja kirmaillaan ees taas. :)

13 päivää  :sydan

Äiteen kans syömäs  :lov

kaikki näytti olevan poikia  ;)
Uutukaista kuvamateriaalia meijjän poikasista  :sydan

5 päivää

Voiku ne kasvaa nopiaa  :lov
Lainaus käyttäjältä: "p-e-t-r-a"Ebbe.//  Mistäpäin olet?

Lapualta :D
Meille synty kolme pikkusta pinkkiä nakkia 11.3. :lov

Tänä aamuna roikku poikaset rouleten turkin mukana ja pääsivät ulkoilemaan.

Näitä onkin odotettu  :sydan
Kaikkien poikaset on niin söpöjä  :sydan

Meilläki alkaa mamppu näyttää jo tosi isolta  :sydan
Tuli vaan mieleen että koska normaalilla ei ole genotyyppiä niin voiko sitä silloin yhdistää keltaisen että cremen sukuisen kanssa?

Laku
LK musta vkkk
Hassutassu neiti :D<3
^ Meillä kans<3
 Robot on kauheita ikiliikkujia eikä malta odottaa kauaa että pääsevät pesästä ylöss :D

Onnea Goue! :lov
Näen siinä viis, mutta saattaa olla kuusikin. :sydan
Toivottavasti meillekki tulee popovaaveja :D<3

Tuolla on ny yhdessä pikkupariskunta, toivompa vaan että sieltä tulee jotain.
Lainaus käyttäjältä: "Heli"^Robot kyllä on sellaisia että niiden kehitys on yhtä aaltoliikettä.  :) Rumilus saattaakin parin kuukauden kuluttua olla maailman kaunein ja toisinpäin.
Ja tuntuu että yleensä ne tukkuelikot on kaikista kauneimpia ja työllä jalostetut taas hirveitä rumiluksia. Varsinkin jos vanhemmat on valioita.  :D Välillä tuntuu ettei näiden kanssa ole mitään järkeä.

Joo tämän huomasin tossa yks päivä.
Pidin roboja kädessä ja laitoon sen uudemman robon takasin ja kattoin että, se oli kasvanu suuremmaksi ko tämä toinen roboni. Olin ostanu vaa siinä mielessä kaveriksi sille joka oli mielestäni "paremman" näköinen, mutta erehdyin. Tästä robosta on kasvanu isompi ja näyttääkin jo kauniimmalta. Mahdollisesti käydään viel ulkomuotoluokassa. :DD