Viestit - Pikkusinna

.. ja ihan ilman herkkua menee :)
Mystical on tosi kokeilunhalunen ja näytti kyllä tykkäävän esteistäkin .. Aina kun se on vapaana laitan nimittäin lattialle vessapaperirullia, talouspaperirullia ja puutyötunneilla kyhättyjä hökötyksiä jonka yli se sitten kiipeilee xD Hauskannäköistä touhua :P
Kaverin talvikon kanssa (kuoli tänään, rauha hänen muistolleen <3) kyllä onnistui todella hyvin namin kanssa!
Kokeiltu on ja moneen kertaan, tuloksena luonnonesteillä se että hamsut yrittävät pistää ne poskeensa ja muovisilla en edes viitsi kokeilla kun eiväthän hamsterit edes hypi. :D Ainakaan meidän hamsut ei oo näistä yrityksistä tykännyt ;)