Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - disbeliever

Hamsterit yleisesti eivät ole lempielukoitani. Ovat jotenkin liian söpöjä mun makuuni. Ja mua ärsyttää niin vietävästi kun esim. pikkulapset haluaa pitää Patea sylissä juuri söpöyden ja "lapsen ensimmäisen lemmikki" -maineen takia. Kun tuo meidän Pate-tyttö on aikamoinen itsemurhaliitelijä, eikä sitä haittaa että ollaan korkealla, alas on tultava ja mahdollisimman nopeasti x).

Näyttelyistä tykkäisin varmasti kun saisin aikaseksi lähteä käymään. Omaa tyttöäni en lähtisi kuskaamaan ku on niin randomi heebo, mutta olisi kiva käydä katselemassa ja kuuntelemassa muita omistajia ja heidän karvakuonojaan.

Hamstereissa vähän myös tökkii se, että ovat yksineläjiä. Lauman toimintaa on mielestäni kiva seurata, siksi omistuksessani on myös pari hiirtä. Hiiret luotan myös paremmin vieraiden syliin.

Itselle hamsteri ei ole mikään sylivauva mutta kyllä se eläinpesueeseen mukaan lasketaan vaikka vahingossa meille päätyikin. Siinähän se menee muiden muassa ja sen touhuja on ihana seurata ja terraa on kiva sisustaa, mutta tuskin mulle enää elämäni kolmatta hamsteria tulee.. Mutta ikinä ei saa sano ikinä :)