Viestit - daisyville

Mun mies totesi, että eiks noi hamsterit oo 12-vuotiaiden harrastus  :icon_e_biggrin: (Oon 25v)

Hän ei oikein pysty ymmärtämään innostustani. Minulla on aiemminkin ollut hamstereita ja kesyrottia. Harrastuksessa oli muutaman vuoden tauko ja nyt odotan taas todella innolla, että saadaan hamsteri meille. Kivaa hommata tarvikkeita ja hakea tietoa, ja päästä osallistumaan näyttelyihinkin. Oli tässä touhussa järkeä tai ei  :icon_e_biggrin:
Löysin käytetyn terran meille pian muuttavalle hamsterille ja nyt pohdiskelen, että miten saisin tehtyä siihen sellaisen verkkokaton? Osaako joku neuvoa, mistä sellaista metalliverkkoa on hyvä ostaa ja miten sen saa kiinnitettyä niin, ettei hamsteri varmasti karkaa?
Minä haluaisin kovasti tulla! :) Meille muuttaa Yam yam's:lta hopeanharmaa urossyrkki syyskuun alkupuolella. Onko jotain ikärajaa hamsterilla? Ettei ole liian pieni vielä..
Kiitos Henni! :)
17.08.13 - klo:21:22
Tuo vaikuttaa hyvältä :) Taitaa lähteä tilaukseen!
17.08.13 - klo:15:21
Joo, mä mietin myös tuota keskustaakin. Vai hoimmaisinko sen silent spinnerin.. Hmph.. Haaveilen kyllä että sisustus olis kokonaan puinen :) Miellyttäis mun silmää enemmän.
17.08.13 - klo:14:41
Hei!

Kellään kokemusta tällaisesta puisesta Speedy-juoksupyörästä, onko hyvä?

Riittääköhän 20cm leveä uros-syrkille? Vai kannattaako saman tien ostaa isompi? Ei kait siitä haittaa voi olla jos on vähän liian iso (?)
Kiitos vinkistä :) Kannattaa kyllä koittaa ensin etsiä käytettynä.

Entä mistäköhän löytäisin L-koon kuljetusboksin? Zooplussan valikoimista en löytänyt, outoa.. Ja Lahdessa on ihan surkeat valikoimat eläinkaupoissa..
Hei! :)

Mäkin kyselisin, mitä mieltä olette tällaisesta terrasta? Syrkille ajattelin tuollaista.

Kiinnostaisi myös kokemukset, tuleeko tuolta zooplussalta se tilaus 4-5 työpäivän aikana, kuten lupaavat? Vaikuttaa hirmu kätevältä noin nettisivujen perusteella.