Viestit - mimitizer

Meidän syyrialainen onnistui livahtamaan ulos laudoin rajatulta juoksentelualueelta.
Yhtäkkiä tuli ihan hiljaista ja hamsteria ei näkynyt missään!
Käännettiin koko asunto ylösalaisin pariin kertaan ja menetettiin usko siihen, että löydämme hamsuherraa enää koskaan. Irrotimme jopa keittiökaapiston sokkelit, kun oltiin varmoja, että sinne se on mennyt pikku reiästä.
Reilut 24h oli kateissa ja väänsin jo melkein itkua, että "nyt se on kuollut jonnekin".

No, illan tullen alkoi pesukoneen sisältä kuulua sellaista rapinaa, josta ei voinut erehtyä. Tarkemmin kun katsoin, niin pesukoneen taus oli täynnä kakkaa ja siemensekoitusta.
Sitten miehen kanssa varovasti kaadettiin pesukone kyljelleen ja  pesukoneen koneistosta kurkisti hölmistyneen näköinen hamsteri. Voi sitä helpotusta, huh!  :fruit:
Ei olisi tullut mieleenkään, että pesukoneen sisällä! Tästedes ollaan huolellisempia...