Viestit - nallenpentu

^Juuri tuollasta sivua olen hakenut. Kiitos suuresti! Miten en oo aikasemmin löytäny vaikka olen yrittänyt :P
Onko muuten missään kattavaa tietopakettia kääpiöhamstereiden kasvattamisesta? Tai siis ylipäätään hamstereiden astuttamisesta, ongelmista ja niiden hoitamisista, naaraan ruokinnasta yms. Tuntuu että kaikki on monen mutkan takanta kaivettavissa. Olis selkeempi sellainen koottu paketti jollain sivulla :) Tai mistä lähtisin ettimään. Mitä hyviä sivuja on? Onko kirjoista apua? Ihan mielenkiinnolla kysyn :)
Sellainen tuli mieleen että kannattaako enään edes harkita teettävänsä 10kk vanhalla roborovskilla ensimmäisiä poikasia? Onko kukaan teettänyt?