Viestit - Domino-Keksi

Tässä oon tehny 2 tunnissa (katsoin telkkaria samaan aikaan joten voisi kestää vähemmänkin aikaa) Tämmötteen radan:) Tarvittiin vaan biojäte pussi (käyttämätön), sakset ja teippi! Tässä vähän kuvamateriaalia kyseisestä radasta : )

// Viesti siirretty tähän viestiketjuun. - Rukyo
Kasvatus ja genetiikka / MÄKIN HALUUN!
17.06.12 - klo:19:35
Joo yks hamsu ittelläni ei oo poikaisia mutku noi on vaan niin söpöjä et mäkin haluun Domin kaveriks jonkun tommosen! Vaan en saa....
Itselleni se on iso juttu! Mutta hirveintä siinä on se että olin oottanu sitä ihan kauheesti ja sit muistan sen kolmen päivän päästä siitä suuresta päivästä c: Synttärit oli 18.4 :)
Lainaus käyttäjältä: Räpsinä - 25.08.07 - klo:19:17
Räpsyllä on vielä vähän hakusessa vessan käyttö. Kahdessa nurkassa on sellainen nurkkamallinen vessa, molemmissa pellettejä.
Viime viikko oli ensimmäinen, että se oli pissannut vain vessaan, ei yhtään viereen tai pesäkoppiin. Laitoinkin silloin yhteen vessaan pissaista purua malliksi. Toista vessaa se käytti vain pesupaikkana ja kieriskeli pelleteissä.
Eilen illalla vaihdoin pesäkopin ja siellä oli yhdessä nurkassa pissajäljet. Eli meillä pissapaikka vielä vaihtelee.

Sama homma Dompsullakin :)
Ihanaa et joku välittää noin paljon et alkaa mittailee:) Itsenikin mielestä häkki liian pieni ja tälleen mut äiti suostuu ostamaan mutta aina se unohtuu... Se häkki on ollu jollain 5 muullakin hamsterilla ;D