Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Black_Lace88

I'm confused! Olen kuullut, että terraario tai duna olisi talvikolle must ja häkkiä ei saa olla. Silti täällä ihmiset ostavat häkkejäkin. Saako häkkiä (pienipinnaista) siis olla vai ei ja jos ei niin miksi ei. Minulla on akvaario, jonka mitat ovat P 65x S 29 x K 34 ja olin harkinnut siihen talvikkoa, mutta se taitaa olla liian pieni. Jos häkkikin on ok niin mieluummin ottaisin häkin, sillä jo tuo 64 litran akvaariokin on sen verran painava, että talvikolle tarpeeksi suuren terraarion paino hirvittää. Meillä on 375l akvaario (joka painaa ainakin saman verran kiloissa ilman vettä), jonka pieneenkin siirtämiseen tarvitaan kaksi todella hyväkuntoista ja lihaksikasta miestä... Akvaario on kuitenkin varattu kaloille, vaikka olisikin ihana lukaali talvikolle! Se varmaan hukkaisi itsensä sen hyövereihin :P En tiedä jaksaisinko nostaa edes 64 kiloa itse (painan jotain sitä luokkaa, vähän vähemmän). Onneksi on mies apuna. Siitä huolimatta häkki olisi paljon helpompi. Kysymys kuuluukin, onko se vaarallinen talvikolle? Ovatko pienipinnaisetkin vaarallisia?