Viestit - _murmeli_

Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"
Lainaus käyttäjältä: "_murmeli_"
Lainaus käyttäjältä: "Saana"^Noilla tiedoilla normaalia ja hopeanharmaata valkonauhaisena sekä nauhattomana, umborouksena sekä ilman umborousta.

Jos laitat suvuista väritietoja niin saat kattavammin tietoa poikueen värimahdollisuuksista.

Emän aivan lähisuvussa on ainakin minkkiä sekä hopeaminkkiä. Muuttaako se tuota?

No jos tuon hopsunaaraan isä tai emä on minkki tai hopeaminkki niin se tarkoittaa että se naaras on sekä punasilmäisyyden että cremen kantaja.
Silloin vois tulla noitten normaalien ja hopsujen (umb ja ilman) lisäksi
luonnonvalkoinen
ps luonnonvalk.
hopeaminkki
hopeasoopeli
ps hopeanharmaa (myös umb)
ps creme
minkki
creme
soopeli
cinnamon (myös umb)

Ahaa, okei :) Hopsunaaraan emän vanhemmista toinen on minkki, onko silti sama juttu ja värit?

Heippa! =)

Mitä tulee jos isä on minkki valkonauhainen ja emä hopeanharmaa?