Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - isabella

Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Kunpa hamsterit saisivat vain yhden poikasen kerralla, ettei tarttis ikinä myydä yhtään pois. Kasvattaminen on ihanaa, mutta mä olen tosi väsynyt poikasten myymiseen ja siihen, että vaikka 95 % kaikki menee hyvin, vähän väliä on harmia, joku väittää rekattuja rekkaamattomiks vaikka kuinka on leimannut ja maksanut, toinen jättää maksamatta hamsterit kokonaan, kolmas haukkuu mut pystyyn siitä ennen jouluaatonaattona vastaa tekstiviesteihin asiassa, joka ei ole oikeasti yhtään kiireellinen, neljäs haluaa luopua roboista kun ne ovat alkaneet tapella, viides on harmissaan kun robot ei tuotakaan lapselle tarpeeksi iloa (tää oli melkein paras  :roll: ). Musta ei olis koirankasvattajaksi, kun kaikki tää kertautuis kymmenellä ja kestäis kymmenen vuotta.  :huh
Tuosta rekisteröinti asiasta.Eihän sitä  "tavis harrastaja" voi tietää,että hamsu on rekisteröity automaattisesti ilman näyttelykäyntiä,kun ei ole mistään siitä lukenut.Ja btw;hyvinhän ne kaupat meni.