Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Hemuliini

Lainaus käyttäjältä: "Hemuliini"---Toinen asiani koskee hamsterin häkin sijoittamista. Tämä on ehkä tyhmä kysymys  xD , mutta haittaako hamsua jos sen asumus on päivällä(kin) hämärässä/pimeässä? Sitten kun tulen töistä kotiin laitan luonnollisesti taas valoja päällle --> juuri päinvastoin kuin hamsun normaali valoisa-pimeä -rytmi yöeläimenä menisi. Voiko sillä mennä jotenkin rytmi sekaisin tällaisesta?---

Saiskos näkemyksiä tähän? Ei ole kukaan vastannut vielä.  :huh
Vau, tosi hienoja asumuksia olette askarrelleet! Olen ollut (kääpiö)hamsterin omistaja vasta viikon, tästä sain paljon hyviä ideoita. Oletteko muuten itse tehneet noita puusiltoja, ja miten?

Pahoitteluni jos näihin kysymyksiin löytyy jo vastaus tuolta aikaisemmin, mutta en millään jaksanut lukea kaikkia 72 sivua, puhumattakaan aikaisemmista samantapaisista keskusteluista (ilmeisesti tämä ei suinkaan ole ensimmäinen) ...  :huh

Kiitos vastauksista jo etukäteen!