Viestit - Hamppeliini

Onko kukaan käyttänyt tätä pesäaineena?

http://www.ziprar.com/petshop/petauri/i ... orbed.html

Oli myynnissä ainakin minimanissa hintaan 3.50e
Talvikoiden värit vielä vähän epäselvillä joten mikäpä mahtaa hän olla väritykseltään:
Kiitoksia tiedoista! Vähän näin mietin itsekkin kun kuvia pitkäkarvaisista nartuista katselin mutta muistelin että vasta jostain luin että kaksi lyhytkarvaista ei voi saada pitkäkarvaista poikasta. Mutta näemmä sitten voi :)
Tytär 5v sai päättää nimen ja alkuun oletimme saavamme pojan jonka nimeksi piti tulla salama :) Salama olikin sitten tyttö niin nimi muuttui Melodyksi, Arielin tyttären mukaan. Melliksi sitä kuitenkin olemme kutsuneet, tosin tyttö aina korjaa heti että se on MELODY! :D
Tunnistusapua myös kaipaisin meidän tyttöselle... Creme lienee siis väri? Mutta tuo turkin tyyppi ihmetyttää kun on tuommoinen tosi pörheä :D Vanhemmat ovat käsittääkseni lyhytkarvaisia creme&normaali ja poikueen kaikki loput 9 lyhytkarvaisia... Oli myös poikueen ainut creme. Ja kuulemma turkki ihan erilainen kuin niillä muilla.

Onko kukaan tehnyt asumusta JYSKin laatikoista? Kokemuksia kaipaisin ;) Ostin tämän http://www.jysk.fi/210/232/3921956/a/catalog josta olisi siis tarkoitus modata jossain vaiheessa tulevalle talvikolle asumus mutta kuinkahan onnistuu... Syrkillekkin ensin mietin, mutta tosiaan vaikka alareuna ei hirveämmin kapenekkaan kun katsoo niin silti sen leveys mitatessa olikin vain jonkun 60 muistaakseni eli aikalailla liian pieni... Mutta talvikolle varmaan menisi?

Mites eikö niissä ikean samloissakin ole renkaat alla? Tuossa on ja otin ne pois, mutta sisäpuolella on niistä sellaiset kohoumat ja mietin että saako ne niitä jotenkin nakerrettua vaikka piiloon jäävätkin?

Entäs sitten mille korkeudelle olette ne verkko aukot tehneet ettei purut pölise? Ja onko ilmanvaihto riittävä jos vain päädyt verkoittaa?

Paljon kymysyksiä mutta olisin kiitollinen jos joku viisaampi osaisi näissä neuvoa ennenkä alan teloa sormeni mattoveitsellä...  :lol: