Viestit - vilm-a

Tarvitsisin pikaisesti apua ASIANTUNTIJALTA !

Mun naaras syyrialainen oli hoidossa kaverilla viikon. Sillä on sitte poikahamsteri, ja voin sanoa että kaduttaa hemmetisti. Se oli menny tahaltee laittaa niitä yhtee ja toisen kaverin mukaa se oli änkeny urostaki sen takapäähän... Ne oli tapellukki, mutta nyt mun hamsu on varmaa raskaana.

Se on melkeimpä vuoden, saattaa jo olla nii sehän voi kuolla siihen synnytykseen ! Mä oon niin vihanen kaverille siitä .. Etenki, ku mun syrkki ei oo koskaa synnyttänykkään.

Kertokaa nyt mulle että onko toi raskaus ees mahollista ja kaikki riskit siihen. Kertokaa myös HYVIÄ vinkkejä ja että onko se terra pakollinen ? Mun vanhemmat ei todellakaan ala maksamaan, ja jos synnytyksessä menee jokin vikaa nii äiti vaa nauro ja sano ''Mä en todellakaan ala viemään hamsteria eläinlääkäriin, sellasesta rotasta 200e''.