Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Rushdie

Ok! :)  Elämme jännittäviä aikoja nyt sitten seuraavat kolme viikkoa.
Niin vähän ajattelinkin. ;)  Mutta voihan se tosiaan hyvin olla, ettei neiti ole tiineenä ollenkaan. Se on tosiaan jo eläinkaupassa ollut yhdessä uroksen kanssa, ja nyt kotona aloin epäillä sukupuolta ensimmäisenä siitä, kun tuo toinen, oikea uros oli niin kovasti kiinnostunut tämän naaraan takapäästä...

Voi olla että nyt sanon pahimman kirosanan näin hamsteripalstalla, mutta olisiko syytä miettiä poikueen karsimista, jos sellainen nyt syntyy, ja naaras on kuitenkin vielä noin kovin nuori?

Kuinka herkästi robot ylipäätään häiriintyvät pesään ja poikasiin kajoamisesta? Hiirillähän tämäkään ei ole mikään ongelma, vaan poikasia voi tutkia turvallisin mielin - jos naaras siitä hermostuu ja syö poikaset, se ei ole jalostuskelpoinen.
Ok, kiitos vahvistuksesta. :)  Erotin toki tyypit nyt saman tien. Ruokin naarasta nyt seuraavat kolme viikkoa sillä periaatteella, että se mahdollisesti on tiine. Toivottavasti ei ole.

Laitoin eläinkauppaan palautetta, ja olivat kovin pahoillaan. Olisivat ottaneet hamsun takaisinkin, mutta luulen, että parempi sen on täällä mun luona, on kuitenkin pikkujyrsijöiden kasvattamisesta kokemusta entuudestaan. Ja olen minä tuohon söpöläiseen nyt jo sen verran kiintynyt, ettei se täältä mihinkään lähde!

Nyt tarttis sitten hommata molemmille otuksille sitä omaa sukupuoltaan oleva kaveri! :D

Kesyhiirillä naaras voi synnyttää myös naaraslaumassa, ja yleensä kaikki naaraat osallistuvat poikasten hoitamiseen ja homma sujuu hienosti.

Mitenkäs roboilla? Voinko hommata tuolle naaraalle saman tien tyttökaverin, vai olisiko sen parempi saada synnyttää ja hoitaa mahdolliset poikasensa yksin?
Katselin nyt vielä uudestaan molemmat tyypit läpi, ja kyllä ne saamari ihan selvästi ovat uros ja naaras. :x  Sarjassamme "miksi ei kannata ostaa eläinkaupasta". :angel  No, tuo naaras on nyt sitten jo eläinkaupassa ollut yhdessä uroksen, ilmeisesti oman veljensä kanssa (jos nyt sitten sekään on oikeasti ollut uros). Ja nyt mulla sitten muutaman päivän tämän toisen, onneksi ihan erisukuisen uroksen kanssa.

Olikos se nyt niin, että robo kantaa noin 21 päivää?

No, onneksi ei sattunut menemään lapselle lemmikiksi. Vaikka ei sillä, naaraalla on ikää vasta pari kuukautta. Voi prkl.
Kaipailisin vielä kerran rautalangasta väännettynä ja kuvien kera robojen sukupuolierot. Jossain tässä ketjussa oli kyllä piirretty kuva, mutta kaikki valokuvat herjasivat virhettä. Hiiristä erotan itse vaivatta minkä ikäisistä vain, mutta robojen kanssa olen nyt vähän ihmeissäni. Mulle tuli siis muutama päivä sitten nuo pari poikaa, mutta olen alkanut vahvasti epäillä, että toinen setä onkin täti. Eli jos ihan valokuvina löytyisi erot, niin aina parempi. Ilmeisesti robojen kanssa on nisissä sama homma kuin hiirilläkin, eli uroksella ei ole lainkaan nisiä. Vai?