Viestit - HR83

Ok.No sit jää tulematta :) Mulle vain sanottiin kun ostin hamsterin että väri on tuo polywhite eli dalmatialainen :D Joka minuakin huvitti.No niinkun jo sanoin niin mua on huijattu :) no heh.
Mä oon ihan uusi mutta mulla olis tuo polywhite(dalmatialainen) syyrialainen tyttö.Jos kelpaa niin voin tulla sen kanssa.Mutta en kyllä ole vielä jäsen... YV:tä saa laittaa jos kiinnostaa :)
Ja tuota messuilu kokemusta on monen vuoden ajalta mitä nyt erinäisiä messuja kierrellyt niin auton,koirien kuin ihan vaan PR-keikkojen muodossa.
ja ikääkin kohta lähemmäs 30 v. (ja lasten-ja nuortenalan ammatti pohjalla..) :)