Viestit - Paavo

Ok,kiitos :)

Eiköhän me siis paikalle pojan kanssa saavuta. Hamsu ja ehkä unikaveripehmokin mukana ;)
Meillä poika on 3,5v. Joo, nuorelta kuulostaa, mut pääasiassa hamsu otettiin lemmikiksi hälle, tietty nyt päähoitovastuu on mulla :) Olis halunnu hiiren, mut tulin siihen tulokseen että hamsu on parempi :)
Tosiaan nyt viime viikonloppuna alkoi kyseleen multa, että koska meidän hamsteri menee näyttelyyn kun kissanäyttelyssä oltiin :) Ajattelin sit kattoo, et koska on seuraava näyttely.
Voiko saman hamsterin ilmoittaa sekä lasten että tavalliseen luokkaan?

Mä oon joskus 5 vuotta sitten edellisten hamsujen kanssa näyttelyssä käynyt, joten oon vähän pihalla :D
Haluaisko joku selvittää mulle mitä toi lasten lemmikki luokka on? Minkä ikänen kelpaa omistajaksi (alaikärajaa?) ja mitä siinä luokassa hamsusta katotaan?

Poika haluais hirveesti ton meijän hamsun viedä näyttelyyn, kun tuli menneenä viikonloppuna käytyä kissanäyttelyssä :) Meillä on syrkki, mut mahtuukohan se enää mukaan? Jos koittas het aamulla sillon ysiltä olla paikalla.