Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Miamaa

Nämä on niin minun mieleisiä värejä  :lov
Lainaus käyttäjältä: "Anzukka"^Kaikkein selvin merkki kiimasta on aina omasta mielestäni ollut haju, naarashamsu haiseen erilaiselle kiiman aikaan kuin normaalisti. Toinen on että kun silittää selästä, hamsteri saattaa nostaa hännän ylös ja mennä nk. sahapukki asentoon.
Saattaa, mutta ei välttämättä?
Mä olen tätä nyt kovasti ihmetellyt, kun olen kyllä ennen naaraillani huomannut tuon sahapukin selvästi. Mutta nyt, kun olen kovasti koittanut etsiä kiimaa, niin ei koskaan mene sahapukkiin  :pihalla: . Tuo neitonen on kyllä ennen mennyt, mutta nyt olen reilut kolme viikkoa joka ikinen ilta tarkistanut, ja monesti vielä aamullakin (herään töihin tosi aikaisin, hamsut on vielä hereillä). Mutta ei kertakaikkiaan mitään reaktiota. Pitää varmaan yrittää seurata hajuja?
Lainaus käyttäjältä: "noora"Huutiksessa ois tämmöinen:
http://www.huuto.net/kohteet/pienjyrsij ... /189907731

Kiva minusta tuo korkea pohjaloota, sais kunnolla purua. Ja sit tohon päälle vois lisätä korotusosan, niin ja sit tuonne sivuille vielä putkilla pari häkkiä ja ja...  :D
Mutta pöh, kun en tosiaan noita häkkejä uskalla käyttää.
Näyttää kovasti Kios-häkiltä, mutta tuossa ilmoituksessa sanotaan tuon olevan 60cm korkea? Kios on 28cm, ja siinä on korkea pohjalaatikko, mutta kyllä meillä ainakin siitä tulee puruja yli. (meillä on pääasiassa terroja, yksi Kios on myös käytössä, toinen on varastossa, kun en niin siitä pidä). Noista putkien paikoista meillä ainakin karataan, neiti saa auki tuon "suojan".
Lainaus käyttäjältä: "Saana"^^Uskaltaako kysyä, mistä kämpsysi hankit? Onkohan vain yksittäinen ongelmainen tapaus linjoissa vai selkeästi periytyvää.
En ollut huomannut tätä kysymystä :).
Tuo naaras on ostettu kasvattajanimettömältä kasvattajalta, en tunne muita hänen eläimiään ollenkaan, joten en tiedä, onko yksittäistä tuo aggressiivisuus. Pitäisikin varmaan kysellä.
Muttä minulla ei siis ole tietenkään tarkoitus teettää tuolla naaraalla poikasia (lemmikkejä ovat).
^ meidän pari viikkoa sitten saapunut naaras puree saman tien ja lujaa, kun käden laittaa. Oikein hyökkää kiinni, eikä päästä irti.
Urokset meillä on helpompia.
^tää on Explorer, en tiedä onko javascript pois päältä, mutta en varmaan saisikaan muutettua, kun olen nyt töissä, ja noi suojaukset/muutokset on tiukat. Kokeilenpa siis kotona uudestaan :)
ja kiitos avusta, epäilen jo silmiäni täällä  :c8
^ vaikka mä kuinka valitsen lajin, niin en näe mitään värivalikkoa? En syrkeille, enkä muillekaan... mitähän mä teen väärin?
Mä voin olla sokea, tai en huomaa jotain, mutta eikö standardiväriä tule mhinkään?  :pihalla:
Koitin klikkailla, mutta en ainakaan saa mitään valikkoakaan esiin? Ja viivalla lukee ei-standardiväri?
Kyllä on tosi ihania noi pikucämpsyt :)
En tiedä, miksi varsinkin dove miellyttä silmää :)
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Juoksupyörä
30.06.11 - klo:12:27
^^ mä en ole kokeillut irrottaa mitään, ja nyt olen töissä :)
Mutta voin illalla testata, ellei joku muu ehdi ennen.

muoks. No niin Eve, kyllä se musta etuosa lähtee irti. Jäljelle jää se vaaleampi osa ja keskelle metallitappi.
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Juoksupyörä
30.06.11 - klo:09:09
^ mulla on yksi tuollainen, mutta se oli hieman haljennut kuljetuksessa, joten en uskaltanut asumuksiin laittaa. Pidän sitä juoksutustilassa, jossa näen koko ajan. Hamsut tykkäävät kyllä :), eikä siitä kyllä kovasti ääntä lähde, sellainen "heiluminen" ehkä.
Mutta muut pyörät meillä on noita puisia, tykkään itse niistä paljon enemmän, tuntuvat tukevammiltakin, ja ovat oikein hiljaisia. Mutta cämpsyt pissailee myös puisiin :(
Ainakaan viime viikonloppuna laivalla ei ollut Suomen eikä Ruotsin päässä koiria ollenkaan. (Silja Linella)
^ eli huomenna rautakauppaan ja verkon kimppuun :)
Mä sain juuri ensimmäisen terrani, pitää katto väsätä, niin saa käyttöön :). Onkohan käytössä paras pelkkä taiteltu verkko vai rimojen kanssa?

Tosin nythän mulla jää tilava häkki ihan ilman asukasta  :teipit
Voi että tuo on ikävää, Nape :(
Mä itse taidan olla hiukan allerginen meidän kaneille, hamstereista ei onneksi tule mitään, mutta kyllähän sitä itsensä kanssa pärjää niin kauan kuin lapset eivät oireile. En minäkäään kauan uskaltaisi katsella, jos mun tytöille jotain tulisi.  :(