Viestit - Lilli+Ella

Eikö sitä karannutta kiinaria löytynyt?  :(
Mukavan tilava näyttelypaikka oli. Kiva oli katsella näyttelytouhua. Ei löytynyt mieluista uutta tulokasta myyntipöydältä (onneksi), eikä kyllä mennyt meidänkään vauvat kaupaksi.
Ruusukkeet sain tuotua kotoa pois lojumasta ja niistä ehkä joku joskus on iloisena  xD
Rahaa tuolla reissulla paloi kyllä hirmuinen määrä kun tuli osteltua jos sun vaiks mitä!

Kiitos kaikille hauskasta päivästä!
No mä tuon mukanani aamulla!
Mulla olis lahjottaa muutama koiranäyttelystä saatu isohko ruusuke, kelpaako? jos teillä olis päälle tarrat läiskästä ni menis varmaan ihan ok. ??
Onhan sallittua tuoda näyttelypaikalle myyntiin poikasia?! Vai onko siihen oikeus vain näytteilleasettajilla??
Niin sitä mietin yhdistäiskö sellaisen mustalla vkkk:lla (meidän Ella teki nyt kuitenkin kilppareitakin poikueeseensa vaikka aluksi näytti surkealta niiden suhteen). Vai yhdistäiskö vn. kyyhkynharmaalla.
Pohdintaa... Ideaali toki olisi ettei tarvitsisi tarjotakaan kotia sille hurmurille, mutta mietiskellään!
Se on Ruotsista tullut ja saavat kuulema lisääkin jos se ehtii mennä ja juur sen värisen haluan. Se oli tosi sievä kyllä! Niukasti vain mustia laikkuja ettei ihan dalmatialaiselta näyttänyt  :lol:
Näin eläinkaupassa aivan ihanan valkoisen laikukkaan hamsterin. En tiedä mikä se väri on virallisesti, päävärinä oli siis valkoinen, mutta pieniä mustia laikkuja oli niukasti.?

Mietin heti mitä tulisi jos sen yhdistäisi mustaan vkkk:n kanssa??
Taustoista ei tosin ole mitään tietoa.  :(
Ihana katsella hamsuvauvoja etenkin kun niillä on niin nätisti monipuolista syötävää tarjolla!  :lov