Viestit - Renee

Hei. Tällä hetkellä minulla on kaksi roborovskia rouvaa (Toinen täytti viime kuussa 2 vuotta ja toinen on 1 vuotta 6 kk). Kokemusta on varttunut alaaste ikäisestä yläikäiseen saakka : ) Tällä hetkellä olen seiskalla ja haaveissa olisi ottaa jotakin hamsteri lajia urosksen ja naaraan. Ja sitten niillä kenties joskus poikasia (: Itselläni ei ole kokemusta hamsterinpoikasista, mutta olen lukenut paljon siitä. Haaveissa tämä on ollut jo noin kolme vuotta. Minulla on ollut myös talvikko n. 3-4 vuotta sitten ja se eli yli kolme vuotiaaksi.
Eli ajattelin nyt kysyä, että mikä hamsterilaji olisi sopiva poikasasian suhteen näin 'aloittelijana'?