Viestit - Hipsuli

Heissulivei!

Kysymykseni kuuluu näin.
ostimme naaras hamsterimme joku aika sitten, mutta eläinkauppa ei osannut sen enempää kertoa lajista, kun että on kääpiöhamsteri. Nyt kävi mielessä että jos jossain vaiheessa tahdomme poikaset hamsullamme tettää niin minkä lajisen hamsterin kanssa sen uskaltaa tehdä? luulen että hamsterimme on Campbelli. Varma en tietenkään voi olla. onko haitaksi teettää ollenkaan poikasia jos ei olla varmoja mitä lajia hamsterimme edustaa? Hamsterimme on tyttö ja 6kk vanha  :grin  olemme kiintyneen uuteen perheenjäseneemme kovasti ja ajattelimme että varmaan tyttö tahtoo kerran kokea äityyden onnen ja sitten jäisi ainakin yksi kotiin meille poikasista.

Toinen kysymyksemme on että (jos parittaminen onnistuu) löytyisikö sulhasehdokasta tytöllemme?