Viestit - Giten

Meillä Nita juoksee onneksi maltillisesti pyörässään, ei ole addiktoitunut. Olen tosi tyytyväinen tuohon Karlie Wonderlandin pyörään, tuo on ainakin turvallinen  :)
Mikäli se on oikein likainen, mielestäni sen voi kastella. Olen ainakin puisia mökkejä pessyt ihan fairylla, astianpesuharjalla ja vedellä. Sitten kuivattanut nopeasti lämpimässä saunassa.
Vanhempien koosta en tiedä mutta kun tänään punnitsin tytön, niin paino on 154g, eli varmaan aika iso ikäisekseen.
Meillä on Karlie Wonderlandin puinen 20cm pyörä, koska suurin koko ei välttämättä olisi mahtunut dunaan kun duna on 31cm korkea. Onko tuo 20cm nyt varmasti riittävän kokoinen? Kyseessä naaras-syrkki n.2kk, joka kasvaa vielä.