Viestit - Naksu

Todella hyvin meni Torstilla ja Sulolla! :D
Oma pieni talvikkoni, Naksu, on myös harrastanut agilitya. Se on jo vuoden ikäinen herra, mutta kyllä silläkin hyvin vielä menee. Tosin jossain vaiheessa se unohti koko jutun, kun oli pikkuinen aukko harjoittelussa. xD
En varsinaisesti ohjaa Naksua herkuilla, vaan sormella. Herkut Naksu saa lopussa. Se tulee luokseni kun napsautan naksuttimella  :)

Mutta kyllä noissa Torstin videoissa silmä lepää.  :yes:
Tuollahan tuo nukkuu juoksupyörässä kun on ihan uusi pyörä... :D
Kinusin 4 vuotiaasta asti hamsua, talvikkoa. Kun neljävuotiaana kysyin:
- Mä haluisin oman hamsterin, saanko mä?
Nii äiti vastas:
- Varmaan sitten kun olet 7 vuotias ja olet  ekalla luokalla.
Kun olin seitsemänvuotias:
- Saanko nyt sen hamsterin, sä lupasit että seittemänvuotiaana!
Ja äiti:
- Odotetaan vielä ensvuoteen.
Kahdeksanvuotiaana:
- No nyt mä saan sen.
Äiti:
-Ei vielä. Ensvuonna saat.
Yhdeksänvuotiaana:
- No nyt.
äiti:
- Et sä vielä pysty huolehtimaan siitä.
Minä:
- Sä kokoajan sanot noin! Nyt kyllä ostatat sen mulle, mun kaveriki sai jo hamsterin! Epäreiluu! Kyllä mä osaan!  :x  Äitiii! Sä t tällämenolla ikinä osta sitä mulle!
- No saat sit ite ostaa sen joskus täysikäsenä!!!  :kieli  :<

Endin jo luulla etten saisikaan hamsua. :cry:  :jeps:  :puna:

Kymmenenvuotiaana syntymäpäivänä:
- Lähetään ostaa sulle kenkiä.
Minä:
-EI! Se on tylsää... JA vielä synntäripäivänä!
Äiti:
- Kyllä, tulet mukaan. Olen 100 % varma että ilahdut ostoksestani sinulle.
- No en...

Kaupassa:
-Miksi me mennään eläinkauppaan?

Äiti tuuppasi minut talvikkohäkin eteen, ja häkissä luki:

Talvikko: Uros.
Häkissä vipelsi kolme safiiria talvikkoa. :taju:

Sain valita yhden, ja äiti osti sen minulle. :pileet:

Siinä tuli Narsku Yorex  :lov
Kaverini kertoi joskus pienempänä että hänen hamsterinsa (robotyttö) oli elänyt 6 vuotiaaksi. En uskonut  ;)

Myöhemmin hän tunnusti että hamsu oli elänyt vaan 4 vuotiaaksi, joka on kyllä jo toooosi paljon.  :lol:

Kumpa omatkin hamsut eläisivät...  :roll:

Nyt on Narsku Yorex "Naksu" Jo melkein 1. v  :sydan
No tässä pari:
- Käytin pesävanua  :roll:
- Annoin pelkästään kurkkua ja omenaa... Ehkä kerran kuussa jauhelihaa :pihalla:
- Ja päästin hamsuni ekana päivävä jaloittelemaan, jolloin sen kiinniottamiseen meni aika pitkään :oops:

:lov  Pikkuisia virheitä, onneksi ei ollut haittaa.
Ei voi olla totta!  :taju:

:c8 Varmaan :c8 jotakin :c8 1000 :c8 euroa.

Mutta pakkohan niihin on mennä, kun ovat niin ihania, ja niille pitää ostaa kaikkea lisää ja lisää.... Hamstereita ei voi kyllä verrata rahaan. Hamsut ovat ylivoimaisesti parhaita!  :lov
Minun eka hamsu, mikä minulla on vieläkin, on talvikkopoika Narsku YoRex "Naksu". Se on aika seurallinen, kiipeää aina heti käteen kun laittaa käden häkkiin.  :)

Ja ainakun on ottanut ruokaa ruokakupista, se nuolasee sitä pari kertaa ja lähtee pesään tyhjentämään posket. XD
Ja kun se ottaa vipeltämästä, se nuolee kättä hirveää vauhtia ja katsoo anovastasti, ja rupeaa jynssäämään suolaa kädestä. Nuolemisen ja suolanottamisen erottaa. Kun se nuolee, se nuolee ihan kevyesti, ja katsoo minua. Kun se ottaa suolaa, se katsoo kättäni ja ottaa voimakkaita vetoja tai jopa hieman järsiikin.  :pilehile:

Kerran se oli karannut kun olin kaverini kanssa olohuoneen sohvalla, ja kaverini vähän ihmetteli, kun Naksu järsi hänen sukkia.  xD

Illalla naksu roikkuu häkin katossa pelkillä hamspaillaan ja liikkuu kaltereita pitkin edestakaisin.

Vaikka Naksu vähän vekkuli onkin, silti ihana  :lov