Viestit - ruttu

Meillähän ei muuta olla tehtykään kun karattu. Aikoinaan mulla oli syyris, Hedwig, joka asui talvikon vanhassa häkissä. Sehän tuli sieltä läpi koko ajan, kun oli yksi pinna katkennut ja se mahtui tulemaan. Useammankin kerran se tuli aamulla vastaan keskellä olohuonetta. Sitten piti ostaa terra, ja sieltä se tuli läpi siihen saakka kun laitto KAKSI tiiltä kattoverkon päälle. Se oli myös mestari etsimään hyviä piilopaikkoja, pari kertaa se kiipesi astianpesukoneen alta keittiönkaapiston taakse ja rellesti siellä. Kyseinen neiti myös oli pari tuntia vessanpöntön takana...

Koskaan ei ole kukaan aiheuttanut yhtä paljon harmaita hiuksia kuin tämä yksilö. :D