Viestit - H3IDI`

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"En kyllä laittaisi syrkkiä tuollaiseen. Pinta-alaa on aivan liian vähän ja korkeutta liikaa.

Kiitos vinkistä saan ensimäisen hamsterini maanantaina. No minä otan sitten minun toisen häkki ehdokkaan joka on matala mutta siinä on suuripinta-ala
korkeutta n.30cm
Se on sellanen 55cm x 38cm x 62cm
                      P         L        K
1.Mimosa ostan sen Faunattaresta, Jyväskylä, Keljonkeskus tänään  <!3
Ajattelin ostaa tän mun hamsulleni (syrkki),mitä mieltä te olette ??

Hamsterinhäkki Tower

ajattelin ostaa ja laittaa niiden tasojen väliin riippukeinun jos se nyt jotenkin sattuu tippumaan ?
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"^ MörttiRöpö on ihan hyvää, sopii pölyallergisille hamstereille ja omistajille. Huonoa on ehkä se, että se on aika kallista eikä siihen voi juurikaan kaivaa tunneleita.

Kiitos vinkistä. Kokeilen ensin vaikka sitä Mörtti-Röpöä ja jos se hamsuni ei pidä siitä niin kokeilen sitä purua sitten ,Vvaihdan tottakai sen jos se mun hamsuni tykkää kaivaa tunneleita  :mrgreen:
Mitä mieltä olette Mörtti Röpöstä  ??
Olen hankkimassa syriialaista hamsteria ja tässä mietin onko se Mörtti Röpö hyvää syrkilleni vai ei ??
Äitini kaverilla oli syrkki ja hän käytti Mörtti Röpöä ja oli kulma hyvää parempaa kuin se pölisevä.
Mitä mieltä te olette ?
Kaipa mä sitten käytän mun mielikuvitusta  xD
Voisiko joku kertoa minulle miten kaksi häkkiä yhdistetään esim. putkella ?? :angel
1. Sen nimi on Mimosa !