Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Pörri

Olen kyllä niin positiivisesti yllättynyt tuon zooplus tilauksen kanssa, että ajattelin nyt tulla tännekin kertomaan siitä :)

Tosissaan paketti tuli viikossa, ja ilman postikuluja. Kaiken huipuksi paketti tuotiin aivan kotiovelle asti! Todella hyvää palvelua, erittäin laadukkaita, edullisia ja hyviä tuotteita. Hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdallaan. Tilaan kyllä toistekin!
Minä tilasin tuossa viimeviikolla zooplussalta, ja olen kyllä ollut oikein tyytyväinen heidän asiakaspalveluunsa. Laitoin heille mailia, ja saman päivän aikana tuli vastaus. Tilauksesta tuli monta vahvistusta ja vielä mailiin tuli tuotekysely, että olenko tyytyväinen ym. Ainut tietysti siinä on, että heille täytyy s.postit laittaa englanniksi, mutta kyllä he minunkin palikka englantia ymmärsivät :D

Maksamisen kanssa jouduin hieman aivonystyröitäni hieromaan, kun ei meinannut verkkopankki hyväksyä sitä heidän tilinumeroansa. Mutta aikani pähkäiltyä sain kuin sainkin maksun maksettua. Ei kyllä ole kyseisestä liikkeestä mitään pahaa sanottavaa (ainakaa vielä).