Viestit - hep-pu

Kaikki hamsumme ovat Jyväskylän Reporangasta. Robot tulivat sinne kasvattajalta, ehtivät olla vain sen 5 viikkoisiksi eläinkaupassa. :)
Juu, älkää missään nimes käyttäkö pesävanua. Voi tukkia poskipussit, siihen voi takertua hamsu (esim jalasta) ym... ei turvallista ollenkaan.

Jos jotain pehmeää haluaa niin puuvillakennon voi ostaa. Siitä hamsu saa puuvillaa vedettyä pesäaineeksi. Meillä yksi robo tykkää kovasti siitä.  ;)

Vessapaperi on parasta. Onpa kyllä "nipsutin96" sulla ollut epäpätevä myyjä! Tai sitten vaan rahanahne. Todella tyhmää mennä kauppaamaan asiakkaille väärin perustein tuotetta ja vielä sepittää tuommoista...  :nops:  :nops: