Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Milzuli^

Hippu tulee nuuhkimaan ja kiipeää kädelle ? ?  :lov söpöä
Tässä meidän Hippu vähän touhuilee :D (sry vähä tylsä ::)))
Asuminen ja tarvikkeet / Apua? :)
19.06.10 - klo:19:34
Tarvitsisin nyt kipeästi apua erääseen pahaan dilemmaan :-D olisin nyt nimittäin saamassa talvikkoa ja äitille se kävisi, se sanoi, ettei ole mitään sitä vastaan, mutta kun meillä on kaksi kissaa, joista toinen pyytää hiiriä hyvin ahkerasti ja toinen joskus, kun on vielä pieni.
Eli mikä olisi paras vaihtoehto - duna, terra...? Häkkiä nyt ei voi kuvitellakaan! Huoneessani kyllä on sellainen jännä kaappi, jossa on lasinen liukuovi, sitä monet hamsterinomistaja kamuni ovat suositelleet, mutta saisikohan kissa sitä auki? Yritän näppäistä kuvaa, jos vaikka helpottaisi avunantoa :-D kiitos paljon
14.03.10 - klo:10:27
^ Eikös niitä oksia saisi antaa? Annetaanhan niitä kaikenmaailman pajunoksia yms. Ei sen ainakaan vaarallista pitäisi olla ;) Ite en oo kyllä koskaan antanu, mutta... Neulasista en nyt oikein tiedä :D  Jos taas joku viisampi ihminen tietää paremmin, niin ihmeessä vastatkoon ;)))
11.03.10 - klo:20:06